کامالا هریس، معاون رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا روز شنبه در نشستی با خبرنگاران به وقت محلی مدعی شد که میان رهبران منطقه اتفاق نظر وجود دارد که پس از پاسخ اسرائیل، تنش ها تشدید نخواهد شد و همین امر نیز صادق است. نظر ایالات متحده آمریکا

کامالا هریس، معاون رئیس جمهور آمریکا و نامزد دموکرات ها در انتخابات آتی در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به ایران، بار دیگر با حمایت واشنگتن از این رژیم تاکید کرد: مصمم به کاهش تنش هستیم. منطقه

به گزارش ایرنا، «کامالا هریس» معاون رئیس جمهور آمریکا روز شنبه به وقت محلی در جمع خبرنگاران مدعی شد که در میان رهبران منطقه اجماع وجود دارد که در پی پاسخ اسرائیل، تنش ها افزایش نخواهد یافت و این نظر آمریکا نیز بوده است.

هریس در خصوص حملات اسرائیل به ایران بار دیگر حمایت کامل واشنگتن از این رژیم را اعلام کرد: ما همچنان بر اهمیت حمایت از حق دفاع از خود اسرائیل تاکید می کنیم و همچنین بسیار مصمم هستیم که تنش ها در منطقه کاهش یابد.

وی با تکرار ادعاهای ضد ایرانی واشنگتن مدعی شد: ایران باید از تهدید منطقه دست بردارد و ما همیشه از اسرائیل در برابر هرگونه حمله ایران دفاع خواهیم کرد.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما