اخبار روز

واکنش چمران به تحویل تاکسی های برقی؛ بعضی ها فکر می کردند شوخی است!

چمران با بیان اینکه روز گذشته تحویل تاکسی ها صورت گرفت که برخی آن را شوخی دانستند و قابل اجرا نبودند، یادآور شد: وزارت حراست تاکید ویژه ای بر برق رسانی و تاثیر آن در کاهش آلودگی هوا دارد. مقدار تولید بیشتر از این است و امیدواریم عملیاتی شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه روز گذشته تحویل تاکسی ها انجام شد که برخی آن را شوخی می دانستند و اجرایی نشد، گفت: میزان تولید از این بیشتر است و امیدواریم اجرایی شود.

به گزارش شهری، مهدی چمران در حاشیه دویست و چهل و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: گزارش معاونت حمل و نقل و ترافیک امروز در خصوص آخرین تحولات این حوزه در دو سال گذشته ارائه می شود. ماه ها و اظهار داشت: تغییر در خصوص سرقفلی میوه و تره بار محل و بررسی گزارش آزمایشات از 6 سازمان بررسی می شود.

وی با بیان اینکه روز گذشته تحویل تاکسی ها صورت گرفت که برخی آن را شوخی می دانستند و قابل اجرا نبودند، گفت: وزارت حراست توجه ویژه ای به برق رسانی و تاثیر آن در کاهش آلودگی هوا دارد بیش از این است و امیدواریم عملیاتی شود.

چمران افزود: زیرساخت ها و حمل و نقل عمومی برقی باید به طور همزمان پیگیری شود. مقدار آن آنقدر زیاد نیست که زیرساخت ها را نتوان فراهم کرد. در این زمینه با مپنا قرارداد بسته ایم. شماره گذاری نیز اصلاح می شود.

وی توضیح داد که شهردار تهران هنوز جانشین خود را اعلام نکرده است و در زمان معرفی وی اعلام خواهد شد.

چمران با بیان اینکه برخی از اعضا درباره معاهده چین سوالاتی داشتند، تصریح کرد: جلسه مشورتی برای طرح این سوالات تشکیل شد. قراردادی که یکی یکی از اعضا به عدم اجرای آن اشاره کرد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا