اخبار روز سینما

واکنش وزیر مشاور به انتصابات خانوادگی در این وزارتخانه







به گزارش بازتاب آنلاین آنلاین؛ محمدمهدی اسماعیلی در حاشیه رونمایی از «سند ملی مطالعه و ترویج کتابخوانی مفید» در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر تغییرات در حال وقوع در وزارت فرماندهی از جمله رسمی شدن 400 سرباز و فشار بر … برخی نیروها برای عقب نشینی زودهنگام توضیح داد: بحث 400 سرباز در سال گذشته مطرح شد و در همان زمان انتقاداتی نیز به آن وارد شد. امسال پروسه جذب نیرو در دولت تکمیل شده و اکنون کارگزینی در حال انجام است.

وی همچنین درباره انتصابات خانوادگی که در فضای مجازی مطرح می شود، گفت: ما در وزارت فرهنگ بر اساس ضوابط کار کردیم که سه سال و نیم است که روی کار آمده ایم. خب در این مدت اسنادی ایجاد شد و ساختاری بر اساس آنها شکل گرفت. ما هیچ کار غیر متعارفی انجام ندادیم. این بحث را دوستان هم پاسخ دادند. این مدل ابراز علاقه همواره هدف دولت ها بوده است و خداوند تقوا و توجه لازم را به عواقب اظهار نظر نادرست عنایت فرماید.

اسماعیلی با تاکید بر عدم قرار ملاقات پاسخ داد: پاسخ داده شده است.

روز گذشته روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این باره گفت: اکانت جعلی با دو فالوور خبر استخدام کارمندان در روزهای پایانی دولت شهید رئیسی در شبکه ها منتشر شد. .

با پیگیری هایی که از سازمان اداری و استخدامی انجام دادیم، درخواست وزیر فرهنگ برای استخدام دامادش کذب محض است و چنین چیزی برای خارج وجود ندارد.

امیدواریم قوه قضائیه مسئولیت کسانی را که با استفاده از حساب‌های جعلی این چنین ناشیانه به نشر اکاذیب می‌پردازند و با صرف هزینه‌های هنگفت همین اکاذیب را در سطح وسیع منتشر می‌کنند، مشخص کند.»

محمدمهدی اسماعیلی همچنین درباره گزارش هایی مبنی بر عدم حضور برخی از معاونت ها و سازمان های زیرمجموعه در محل کار گفت: حتی یک مورد هم نداشتیم به ما بگویید برخلاف آنچه گفته می شود می توانیم انصراف دهیم تا ساعت آخر

وزیر مشاور همچنین درباره تاخیر در افتتاح کارخانه کاغذ زاگرس توضیح داد: این کارخانه مشکل برق دارد. کارخانه کارخانه کوچکی نیست. برای رفع مشکل برق کارخانه جلسات متعددی برگزار کردیم. میزان برق مورد نیاز کارخانه بیش از ظرفیت نیروگاه استان بود. انشالله این مشکل حل می شود و فکر می کنم دوران پیک مصرف برق را پشت سر بگذاریم و کارخانه شروع به فعالیت کند.

به گفته وی، سال گذشته به این کارخانه کمک های گسترده ای داده شد و مشکل اصلی کارخانه برق بود.




آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا