اخبار روز

واکنش هالیوود به استعفای جو بایدن; از رابرت دنیرو تا جرج کلونی

کافه سینما نوشت: «رابرت دنیرو»، «لیزو»، «جیمی لی کورتیس» و بسیاری دیگر از ستاره های هالیوود به کناره گیری جو بایدن از رقابت های انتخابات ریاست جمهوری واکنش نشان دادند و از اقدامات او تمجید کردند.

دنیرو، برنده اسکار، از کامالا هریس، معاون رئیس جمهور بایدن برای رقابت با دونالد ترامپ در انتخابات نوامبر حمایت کرد و نوشت: «در اقدامی هوشمندانه و میهن پرستی، جو بایدن استعفا داد تا نامزد ریاست جمهوری شود و برای یک دموکرات دیگر نامزد شود.» برای کشور ما مهمتر از شکست دادن دونالد ترامپ در پای صندوق های رای است.”

“باربارا استرایسند” ستاره دیگری است که کناره گیری بایدن 81 ساله از این رقابت را ستود و در شبکه اجتماعی X نوشت که او به عنوان رئیس جمهوری که در چهار سال ریاست جمهوری خود به “دستاوردهای مهمی” دست یافته است، در تاریخ ثبت خواهد شد. من به این نتیجه رسیده ام: «او باید به خاطر محافظت از دموکراسی از او سپاسگزار باشیم.

«شِر» از استعفای بایدن «ناراحت» است، اما زمان آن رسیده است که دموکرات‌ها به راه‌های دیگری برای پیروزی فکر کنند: «حتی رأی‌گیری‌های متنوع».

مارک همیل بازیگر «جنگ ستارگان» و کتی گریفین کمدین که قبلا تصویری از خود با سر بریده ترامپ منتشر کرده بودند، از تصمیم بایدن استقبال کردند. گریفین می نویسد: “بیایید در نهایت تاریخ بسازیم!”

جیمی لی کرتیس، بازیگر «هالووین» از هریس حمایت می‌کند و می‌نویسد: «او یک مدافع قابل اعتماد و اثبات‌شده و بی‌باک برای حقوق زنان و رنگین‌پوستان است و پیام او امید و اتحاد برای آمریکا در زمان شکاف بزرگ است. “”

جان استوارت، کمدین، که قبلا از مقاومت بایدن در برابر عقب نشینی انتقاد کرده بود، به یک کلمه بسنده کرد: «افسانه».

لیزو خواننده آمریکایی می گوید: «ما واقعاً در دوران بی سابقه ای زندگی می کنیم.

اسپایک لی کارگردان برنده اسکار تصویری از هریس را به اشتراک گذاشت و نوشت: “یک بار دیگر یک خواهر به کمک می آید.”

مارک روفالو بازیگر دنیای سینمایی مارول می نویسد: نه به ترامپ/[جی.دی.] ونس نه به تسلط راست مسیحی بر کشور. مسیحیت هیچ اشکالی ندارد. او به سادگی نباید بر کشوری که برخاسته از آزادی مذهبی است حکومت کند.»

جورج کلونی، دیمون لیندلوف، استیون کینگ، آرون سورکین و بسیاری دیگر از ستارگان هالیوود قبلاً به دلایل سنی خواستار استعفای بایدن شده بودند. مایکل داگلاس که در اصل از بایدن حمایت می کرد، در مصاحبه اخیر خود گفت که پس از تماشای مناظره خود با ترامپ “عمیقاً آشفته” شده است.

سورکین که مقاله ای در نیویورک تایمز منتشر کرد و از میت رامنی جمهوری خواه خواست تا نامزد حزب دموکرات شود، پس از استعفای بایدن نوشت: “من همه هریس را برای آمریکا پس می گیرم!”

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا