به گزارش شما نیوز به نقل از پی ام آپ: منوچهر هادی در واکنش به استوری پرمعنی یکتا ناصر سکوت نکرد و در واکنش به انتشار مطلبی پرداخت. منوچهر هادی همسر یکتا ناصر است. منوچهر هادی کارگردان سریال دل است. منوچهر هادی و یکتا ناصر صاحب یک دختر شدند. منوچهر هادی فرزند شهید است.

منوچهر هادی

عکس عروسی یکتا ناصر با منوچهر هادی

وی افزود: در مدتی که در سه فیلم مختلف با هم همکاری داشتیم با هم آشنا شدیم و همین آشنایی منجر به ازدواجمان شد. منوچهر هادی درباره این موضوع گفت: مهمترین اتفاق زندگی من در سال 94 شروع زندگی من با یکتا ناصر در روز پنجشنبه 20 اسفند این عملیات انجام شد. از این وضعیت خوشحالم چون امیدم به زندگی با این کار بیشتر شده است.

یکتا ناصر درباره ازدواجش با منوچهر هادی نیز گفت: روزهای خوبی را سپری می کنم و احساسم نسبت به این ازدواج مثبت است. پایان سال 94 و آغاز سال 95 با این اتفاق مهم در زندگی من و منوچهر هادی رقم خورد و امیدوارم همه چیز خوب پیش برود.

یکتا ناصر و همسرش منوچهر هادی با انتشار عکس های زیبا و نمایی از مراسم عقد در اینستاگرام خود این خبر را رسمی کردند.

ماجرای ملاقات منوچهر هادی و همسرش یکتا ناصر

منوچهر هادی و همسر یکتا ناصر برای اولین بار در  تله فیلم روستای مرزی با هم ظاهر شدند و کارگردان در این فیلم برای بار اول تحت تاثیر یکتا ناصر قرار گرفت و سپس فیلم یکی میخواد باهات حرف بزنه را فیلمبرداری کردم و او در این فیلم نقش مکمل را ایفا کرد. من به او پیشنهاد دادم و او پذیرفت و سیمرغ جشنواره فجر را دریافت کرد. و این آغاز روابط بین این دو زوج بود و این ماجرا با ازدواج آنها به پایان رسید.


اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *