اخبار روز سینما جهان

واکنش مثبت منتقدان به فیلم Wonka!

در ادامه واکنش منقدان به فیلم ونکا را می توانید بخوانید.

فیلم Wonkaاین فیلم یکی از موردانتظارترین فیلم های سال 2023 محسوب می شود. پس از مدت ها انتظار، این فیلم اکران خواهد شد.

فیلم Wonkaاین فیلم که به عنوان پیش درآمد وقایع ویلی ونکا و کارخانه شکلات سازی گرفته شده است، یکی از موردانتظارترین فیلم های سال 2023 است. در این فیلم نقش اصلی را «تیموتی چالامی» بازی می کند.

نظرات مثبت منتقدان در مورد فیلم Wonka

فیلم Wanka به تازگی اکران شده و منتقدان نظرات خود را در مورد این اثر در اینترنت منتشر کرده اند. آنها بازی تیموتی شالامه و کارگردانی پل کینگ را ستودند. علاوه بر تیموتی شالامه، بازیگران دیگری چون اولیویا کولمن، روآن اتکینسون، سالی هاوکینز و کیگان مایکل کی نیز در این فیلم بازی کردند.

واکنش مثبت منتقدان به فیلم Wonka!

در ادامه نظر منتقدان این فیلم را بررسی خواهیم کرد.

جیک همیلتون:

با صراحت باید بگویم که هنگام رفتن برای تماشای فیلم وانکا انتظار زیادی از آن نداشتم؛ اما به طور شگفت‌انگیزی، عاشق این فیلم موزیکال جذاب و دلنشین شدم. این فیلم به خوبی ادای احترامی به فیلم اصلی می‌دهد. بازی «تیموتی شالامی» در نقش وانکا واقعاً عالی است.

رابرت دنیلز:

باور نمی‌کنم چقدر از تماشای این فیلم لذت بردم. «تیموتی شالامی» واقعاً بازیگری با استعداد و فوق‌العاده‌ است. این اثر بسیار عالی بود و احساسات و شور زیادی را توانست در خود جای دهد. البته برخی از جوک‌های ناخوشایند نیز در آن وجود داشت.

کورتنی هاوارد:

فیلم وانکا یک اثر پرقدرت بود که جذابیت و شوق فراوانی را به همراه دارد. همچنین خلاقیت بسیار زیادی در آن به کار رفته و آهنگ‌های جذابی نیز در آن جای داده شده که به جذابیت سریال می‌افزاید. بازی «تیموتی شالامی» واقعاً مملو از کاریزما و جذابیت بود و تعهد وی نسبت به نقشش واقعاً قابل ستایش است.

زوئی رز برایانت:

«فیلم وانکا یک اثر کلاسیک و جادویی است که به خوبی اوقات جذابی را برای بینندگان خلق می‌کند. سبک کارگردانی «پل کینگ» بسیار عالی بود و آهنگ‌های جذاب نیز بهبود بزرگی به این اثر بخشیدند.

 

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا