اخبار روز سینما جهان

واکنش مثبت منتقدان به سریال Echo !/جزئیات

دیشب، سریال Echo برای منتقدان دنیای سینما نمایش داده شد و با واکنش های مثبتی روبرو شد. فصل اول این سریال به زودی در سرویس پخش «دیزنی پلاس» منتشر خواهد شد.

سریال اکو  که تا ماه های گذشته در آستانه لغو بود، با بازخوردهای مثبتی مواجه شد. این سریال چند هفته پیش با انتشار تریلر این سریال طرفداران دنیای سینمایی مارول را شگفت زده کرد.

واکنش منتقدان به سریال اکو مثبت بود

شب گذشته این فرصت را داشتیم که برخی از منتقدان را در بریتانیا ببینیم سریال تلویزیونی Echo نظرات او را دریافت و منتشر کرد.«آلاکوا کاکس» با فضای تاریک و خشن سریال و بازی عالی خود در قسمت های اول توانست نظر منتقدان را به خود جلب کند.به نظر می رسد سریال خوبی در انتظار مخاطبان دنیای سینمایی مارول (MCU) باشد.

سریال اکو

«امیلی موری» منتقد سایت «توتال فیلم» درباره این سریال گفت:

از دو قسمت اول Echo خیلی لذت بردم. صحنه مبارزه منحصر به فردی وجود داشت که می خواستم بارها و بارها آن را تماشا کنم. طراحی صدای این مجموعه عالی است و اجرای شگفت انگیز «آلاکوا کاکس»همچنان مرا تحت تاثیر قرار می دهد. داستان و سرعت سریال کمی متزلزل بود. اما من همچنان هیجان زده هستم و مشتاقانه منتظر تماشای بقیه سریال هستم.

تمرکز این سریال بر روی شخصیت اکو یا همان “مایا لوپز” است که به عنوان یک شخصیت منفی در سریال  هاک‌آی معرفی شد. بازیگرانی چون «وینسنت دن آفریو» (ویلسون فیسک/کینگ پین)، «چارلی کاکس» (دردویل/مت مورداک)، «زان مک‌کلارنون» (ویلیام لوپز)، «دوری جیکوبز» (جولی)، «کودی لایتنینگ»، «چاسک اسپنسر»، «تانتو کاردینال» و «گراهام گرین»” نیز در این مجموعه موجود است. پخش این سریال از 10 ژانویه 2024 (20 دی 1402) آغاز خواهد شد.

 

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا