اخبار روز سینما

واکنش محمدرضا گلزار به شایعه طلاق گلزار حلقه ازدواجش را فاش کرد

جنجالی ترین خبر سال 1402 ازدواج محمدرضا گلزار بود که شایعات زیادی در مورد ازدواج او منتشر شد. در ادامه واکنش محمدرضا گلزار به شایعه طلاق ببینش

محمدرضا گلزار بازیگر معروف سینما و تلویزیون حدود دو ماه پیش با انتشار تصویری از مراسم عروسی خود به همه خبر داد. بعد از این فیلم جنجالی شایعات زیادی در مورد زندگی و ازدواج محمدرضا گلزار و همسرش منتشر شده بود که هیچ واکنشی از سوی گلزار و همسرش دریافت نشد.

واکنش محمدرضا گلزار به شایعه طلاق

سکوت کلزار شکست

محمدرضا گلزار در مورد تمامی شایعات پیرامون ازدواجش سکوت اختیار کرد. ظاهرا کاسه صبر محمدرضا گلزار این روزها لبریز شده و سکوت گلزار شکسته شده است.

واکنش گلزار به شایعه طلاقش

ماجرای طلاق محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار بازیگر سینمای ایران حدود دو ماه پیش ویدئویی از مراسم ازدواج خود منتشر کرد مهر او خبر ازدواجش را تایید کرد. با این حال خیلی زود کانال های تلگرامی و برخی رسانه ها مدعی شدند که او از همسرش طلاق گرفته است. ادعایی که محمدرضا گلزار تا امروز با سکوت مواجه شده است.

محمدرضا گلزار امروز با انتشار تصویری قدیمی از مراسم ازدواجش حلقه ازدواجش را نشان می دهد. گلزار با این تصویر به نوعی به شایعات بزرگ پیرامون طلاقش پاسخ داد و خواست بگوید هر چه ادعا می کنند دروغ است.

رونمایی گلزار از حلقه ازدواجش (عکس)

واکنش محمدرضا گلزار به شایعه طلاق
واکنش گلزار به شایعه طلاقش

به خواندن ادامه دهید:

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا