اخبار روز

واکنش قدرتمند ستاره پرسپولیس به درگیری با یحیی

مرتضی پورعلیگنجی اگرچه در اولین فصل حضورش در پرسپولیس در خط دفاعی بی نقص به نظر می رسید و از او به عنوان یکی از عوامل اصلی تشکیل مثلث تاریخی این تیم یاد می شود، اما برخلاف تصور او موفق به گلزنی نشد و نتوانست دروازه حریف را باز کند. این روند در سه هفته اول دومین فصل حضور مرتضی پورعلیگنجی در پرسپولیس ادامه داشت اما او امشب یکی از بهترین گل های دوران ورزشی خود را به ثمر رساند و دلیل پیروزی مهم تیمش مقابل فولاد در اهواز عنوان شد.

در شرایطی که به نظر می رسید کار شاگردان یحیی گل محمدی در خانه فولاد مساوی است و آن تیم موقعیت های زیادی برای گلزنی ایجاد نمی کند، این شماره هشت محبوب سرخ ها بود که به محوطه جریمه رسید و بازیکنان مهاجم را جذب کرد. . ارسال دقیق اما عمیق مسعود ریگی به مرکز محوطه جریمه با ضربه سر قدرتمند و مهار نشدنی مرتضی پورعلیگنجی همراه شد و کریستوفر کنت که عملکرد خوبی داشت در نهایت تسلیم آن ضربه سر دقیق شد.

جالب اینکه این اتفاق در شرایطی رخ داد که در چند روز اخیر شایعات عجیبی درباره وضعیت مرتضی پورعلیگنجی در رختکن پرسپولیس منتشر شد. آن تیم هفته گذشته در خانه با تساوی یک بر یک مقابل ذوب آهن متوقف شد و مرتضی پورعلیگنجی برخلاف همیشه جای خود را به یحیی گل محمدی داد.

در شرایطی که ابتدا مصدومیت دلیل اصلی این تصمیم کادر فنی پرسپولیس به نظر می رسید، سپس شایعات عجیبی مبنی بر درگیری لفظی یحیی گل محمدی و مرتضی پورعلیگنجی در رختکن در نیمه دوم و عدم تمایل سرمربی پرسپولیس منتشر شد. مربی از این مدافع ارزشمند استفاده کند. برخی پا را از این هم فراتر گذاشتند و مدعی شدند مرتضی پورعلیگنجی آنقدر از شرایطش در رختکن ناراضی است که قصد دارد در زمستان باشگاه محبوبش را ترک کند.

اما یحیی گل محمدی امروز از شماره هشت خود در ترکیب اصلی استفاده کرد و مرتضی پورعلیگنجی در کنار عملکرد تحسین برانگیز در دفاع در اهواز مقابل فولاد، اولین و مهم ترین گل تیمش را به ثمر رساند و در یکی از سخت ترین ها، تسلط خود را بر این تیم پی ریزی کرد. بازی ها. دور در طول فصل

شایعات عجیبی در ابتدای فصل مبنی بر عدم توافق مرتضی پورعلیگنجی با یکی از خریدهای جدید پرسپولیس به گوش می رسید و حالا به گفته این مدافع پیشکسوت، او به این خبر کذب پاسخی به جا داده است. پرسپولیس تا اینجای فصل هیچ گلی به حریف نخورده و تک گل ذوب آهن را سروش رفیعی به اشتباه به ثمر رساند. مرتضی پورعلیگنجی با آن عملکرد و گلزنی در بازی امروز نشان داد که همچنان یکی از بهترین مدافعان لیگ و یکی از مدعیان اصلی ترکیب اصلی تیم ملی در جام ملت های آسیا است.

258 258

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا