اخبار روز سینما

واکنش عجیب شبکه آی فیلم به پخش نشدن فصل ششم سریال پایتخت تحت فشار نبودیم، نمی خواستیم پایتخت 6 را پخش کنیم!

پس از واکنش رسانه ها و اعتراض بینندگان به پخش نشدن فصل ششم سریال پایتخت از شبکه آی فیلم، سایت این شبکه توضیحاتی را در این رابطه منتشر کرده است که در حال حاضر کاملا قانع کننده نیست سایت آی فیلم نوشت که از ابتدا قصد پخش فصل ششم را نداشتند و کسی آنها را مجبور به محدود کردن پخش آن نکرد. روابط عمومی این شبکه توضیحی نداده است که چرا قصد پخش این فصل را نداشته اند.

به گزارش بازتاب آنلاین، آی فیلم مدت هاست پخش فصل های مختلف «پایتخت» را آغاز کرده است. هر فصل به پایان می رسید، فصل بعدی بلافاصله پخش می شد و مخاطبان مطمئن بودند که پکیج کاملی از این سریال به دست خواهند آورد.

پس از پخش فصل اول تا پنجم در حالی که همه منتظر قرار گرفتن فصل ششم در آی فیلم درایور بودند، نام سریال «پژمان» ساخته سروش صحت مورد استفاده قرار گرفت.

شبکه آی فیلم دلیل قانع کننده ای برای عدم پخش فصل ششم «پایتخت» ارائه نکرده است.

از آنجایی که سریال «پایتخت 6» در زمان پخش با جنجال های زیادی مواجه شد و هرگز پخش نشد، در خبرها به این موضوع اشاره شد که احتمالا تلویزیون به آی فیلم اجازه پخش آن را نداده است.

حالا سایت شبکه آی فیلم توضیحاتی در این باره منتشر کرده است. در این توضیح آمده است: شایعاتی مبنی بر اینکه اخیراً در برخی رسانه ها دلیل پخش نشدن پایتخت 6، «تحت فشار بودن شبکه آی فیلم» کذب بوده و پخش این فصل از سریال پایتخت «از ابتدا در جدول پخش شبکه قرار نگرفت».

وقتی سریالی به صورت پکیج در یک شبکه پخش می شود، دلیل اینکه شبکه در یک زمان معین تصمیم به توقف پخش بگیرد چیست؟ یکی غلبه بر فصل ها؟ طبیعی است که انتظار می رفت روابط عمومی آی فیلم به جای ربط دادن اعتراضات به شایعات، توضیحی در این باره منتشر کند تا دلیل پخش نشدن آن را متوجه شویم. این توضیحات سایت آی فیلم نه تنها راه را باز کرده بلکه ابهامات جدیدی را در ذهن مخاطب ایجاد کرده است.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا