اخبار روز سینما

شادمهر با این کارش وطن پرستی اش را به رخ همه کشید! / باج ندان شادمهر به اماراتی ها و دولت دبی!

شادمهر عقیلی یکی از خوانندگان مطرح ایرانی است که محبوبیت زیادی بین مردم دارد. او بسیار وطن پرست است. در ادامه ویدئویی جنچالی از شادمهر در اجرای کنسرت و اعلام این که دیگر پایش را در دبی نخواهد گذاشت را می شنوید. در چند روز گذشته با مرگ مادر شادمهر او در فضای مجازی بسیار بر سر زبان ها افتاده است.

اخراج شادمهر از دبی

مادر شادمهر عقیلی درگذشت

شنبه 14 مرداد مادر شادمهر عقیلی درگذشت. به گفته اطرافیان و برخی اعضای خانواده «شادمهر عقیلی» مراسم سوم و هفتم برای مادر این خواننده فقید در ایران برگزار نمی شود و هزینه های این مراسم صرف امور خیریه می شود.

شادمهر عقیلی به تازگی قبل از مرگ با مادرش عکس هایی گرفته است که در ادامه مشاهده می کنید:

مادر شادمهر عقیلی درگذشت
عکس جدید شادمهر عقیلی در کنار مادرش

ویدیویی که در زیر مشاهده خواهید کرد توضیحات و گفته های «شادمهر عقیلی» درباره مادرش  است. شادمهر اهل مصاحبه نیست و این چند جمله حاصل چندین تماس تصویری اوست. از دنیا رفتن مادر درد بزرگی است… خداوند به روح مادرش صبر و آرامش عطا کند…

حرکت جنجالی شادمهر عقیلی

اخیراً ویدیویی از آخرین کنسرت شادمهر عقیلی منتشر شده است که نشان می دهد که اجرای به ظاهر زنده او یک پلی بک است. ویدیو اخیر و حرکات جنجالی شادمهر عقیلی در رسانه های مجازی حواشی زیادی برای این خواننده پاپ ایرانی ایجاد کرده است.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا