اخبار روز سینما

واکنش سروش صحت تهیه کننده سینما به اظهارات هوتن شکیبا درباره ممیزی های اعمال شده بر این فیلم | مصطفی احمدی: «صبحانه با زرافه ها» با کمترین ممیزی اکران می شود

تهیه کننده فیلم «صبحانه با زرافه ها» در واکنش به کنایه هوتن شکیبا مبنی بر اعمال ممیزی های جامع بر این فیلم، مجوز نمایش آن را با کمترین ممیزی صادر کرده است.

به گزارش بازتاب آنلاین، هوتن شکیبا چندی پیش با حضور در برنامه «فوتبال 360» اظهار داشت: انتقادات وارده به فیلم «صبحانه با زرافه ها» به حدی زیاد است که شاید یک فیلم کوتاه 15 دقیقه ای از آن ساخته شود.

مصطفی احمدی تهیه کننده این فیلم بلافاصله به صحبت های هوتن شکیبا واکنش نشان داد و از اعطای پروانه نمایش فیلم جدید سروش صحت با کمترین ممیزی خبر داد و گفت: از کل فیلم فقط تغییرات کوتاهی دارد که کل آن است. که حتی به دو دقیقه هم نمی رسد در مذاکره با شورا و در تعامل با آنها حل شد و در پیشگویی اکران گنجانده شد.

هوتن شکیبا و بهرام رادان در نمایی از فیلم “صبحانه با زرافه ها”

احمدی در جمع بندی سخنان خود گفت: فیلم صبحانه با زرافه ها مورد حمایت ویژه، دلگرم کننده و منصفانه مدیران سازمان سینمایی به ویژه آقای روح الله سهرابی و اعضای پروانه نمایش قرار گرفت.

«صبحانه با زرافه ها» دومین ساخته سروش صحت با بازی پژمان جمشیدی، بهرام رادان، هوتن شکیبا، بیژن بنفسه خواه و هادی حجازی فر است که اولین بار در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا