اخبار روز

واکنش زاکانی به تعیین جانشین؛ نیازی نیست

یکی از اعضای شورای شهر تهران گفت: ظاهرا زاکانی جانشینی را معرفی نمی کند چون اعلام کرده اند در تهران هستند و اگر موضوعی باشد که بخواهند پیگیری کنند کارهای اداری انجام می دهند.

یکی از اعضای شورای شهر تهران درباره انتخاب معاون شهردار تهران در ایام انتخابات گفت: ظاهرا قرار نیست معاونت را مشخص کنند چون اعلام کرده اند در تهران هستند و اگر مشکلی بخواهند می کنند. کارهای اداری را از این طریق انجام دهید.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام آقامیری یکی از اعضای شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که شورای شهر چگونه جایگزینی شهردار تهران را در انتخابات ریاست جمهوری پیش بینی می کند، گفت: ظاهراً جزئیات بیشتری را ارائه نمی دهند چون اعلام کرده اند که در تهران هستند و اگر موضوعی است که می خواهند پیگیری کنند کارهای اداری انجام می دهند و با اداره هم هماهنگی کرده اند تا کار را از این طریق انجام دهند.

وی ادامه داد: در ایام انتخابات مرخصی می گیرند تا اصلا در اجتماع نباشند اما وقتی اتفاقی لازم می افتد و امضای شهردار لازم است خودشان این کار را انجام می دهند.

این عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: فعلاً در انتظار تصمیم گیری است، اما شاید بعداً آقای چمران یا سایر دوستان بر این عقیده باشند که باید برای شهرداری ناظر تعیین شود سرپرست نیز نیاز به تایید شورا دارد و بنابراین نباید این اتفاق بیفتد.

آقامیری تصریح کرد: از تایید صلاحیت تا برگزاری انتخابات زمان محدودی وجود دارد و اگر نمایندگان شهرداری پیگیر باشند و کار را انجام دهند واقعا این روزها زمان مناسبی برای ارائه به مافوق نیست. وی برای انتصاب ناظر باید برنامه ای را به شورا ارائه کند و رای بگیرد و در دستور کار جلسات شورا قرار گیرد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا