به گزارش سرویس فوتبالی کمتر؛ جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد: تجاوزات رژیم صهیونیستی به ایران با هدف ایجاد مراکز نظامی در چند استان را به شدت محکوم می‌کنیم و آن را نقض آشکار حاکمیت ایران و تشدید تنش با ایران می‌دانیم. هدف تأثیرگذاری بر امنیت منطقه و امنیت مردم آن است. رژیم اشغالگر با حمایت آمریکا مسئولیت کامل عواقب این تجاوز را بر عهده دارد.

این تهاجم ماهیت اشغال جنایتکارانه ای را آشکار می کند که هنوز با تکیه بر پوشش جنایتکارانه نظامی و سیاسی دولت ایالات متحده و برخی از پایتخت های غربی، خون غیرنظامیان بی گناه را در غزه، لبنان و دیگر شهرهای منطقه می کشاند.

آماده سازی پدافند هوایی ایران و پاسخ آن به حمله صهیونیست ها را تحسین می کنیم که توانست اثربخشی آن را خنثی کند و جایگاه ملت های آزاده، مقاومت شجاعانه آن و مبارزه با سلطه صهیونیست ها و آمریکا را تقویت کند.

ما در همبستگی با ایران در برابر استکبار و بی قانونی رژیم صهیونیستی می ایستیم و از ایستادگی های شجاعانه ملت ایران و رهبری آنها در حمایت از مردم فلسطین و آرمان عادلانه آنها قدردانی می کنیم.

  • بیشتر ببینید:
  • مقایسه حمله موشکی ایران و حمله اسرائیل

بازنشر مطالب از شبکه های اجتماعی صرفاً به منظور اطلاع رسانی منتشر می شود و نظرات بیان شده در آن لزوماً منعکس کننده نظر رسانه بازتاب آنلاین نیست.

بیانیه حماس درباره حمله اسرائیل به ایران

لینک عضویت در کانال تلگرام فوتبال دیاریو
واکنش حماس به حمله اسرائیل به ایران
صفحه اینستاگرام فوتبال دیلی را دنبال کنید
واکنش حماس به حمله اسرائیل به ایران

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما