سرگرمی

واکنش جالب علی دایی به شکسته شدن رکوردش+ فیلم

بازتاب آنلاین، پس از اینکه رونالدو رکورد دایی را پشت سر گذاشت، این بار مسی با 109 گل ملی به رکورد علی دایی رسید، اما این اسطوره فوتبال ایران پیش از این گفته بود که برایش مهم نیست که رکوردش شکسته شود، چرا که قرار است این رکورد ثبت شود. شکسته شده. .

لیونل مسی با گلی که در دیدار مقابل کانادا به ثمر رساند، رکورد علی دایی در گل های ملی را پشت سر گذاشت. به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال آرژانتین در مرحله نیمه نهایی کوپا آمریکا به مصاف کانادا رفت. آرژانتین در این بازی توانست با دو گل پیروز شود. راهی برای رسیدن به فینال این مسابقات پیدا کند. در نهایت لیونل مسی توانست در این رقابت ها گلزنی کند و توانست پس از انزو فرناندز دومین گل تیمش را به ثمر برساند تا در فینالیست شدن تیمش نقش آفرینی کند. مسی با گل در این بازی گل او رکورد گلزنی علی دایی در بازی های ملی را پشت سر گذاشت و دومین گلزن تاریخ فوتبال جهان در بازی های ملی شد. این اعجوبه آرژانتینی با گلی که در دیدار مقابل کانادا به ثمر رساند تعداد گل های ملی خود را به عدد 109 رساند.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا