سبک زندگی

واکنش تکان دهنده ایلان ماسک به سکته قلبی پسر 18 ساله لبرون جیمز

حمله قلبی براونی جیمز، پسر 18 ساله لبرون جیمز، ستاره بسکتبال آمریکایی، در روزهای اخیر بسیاری از کاربران را شوکه کرده است. برانی که سن زیادی ندارد در حین تمرین ناگهان روی زمین افتاد. پزشکان می گویند براونی جیمز در وضعیت پایداری قرار دارد و در خطر است.

ایلان ماسک که عاشق ادعاهای بحث برانگیز است، با بیان اینکه واکسن کرونا می‌تواند در ایست قلبی براونی جیمز موثر باشد، گفت: ما نمی‌توانیم همه چیز را به واکسن کرونا نسبت دهیم، اما می‌توانیم بگوییم که چیزی را نسبت ندهید. ماسک، “میوکاردیت (التهاب عضله قلب) یک عارضه جانبی شناخته شده است. “تنها سوال این است که آیا نادر است یا شایع.”

لبرون جیمز با پسرش برانی جیمز

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده می گوید میوکاردیت، یک بیماری التهابی نادر قلب، در نوجوانان و مردان بالغ جوانی که واکسن mRNA کروناویروس را تزریق کرده اند، گزارش شده است. تا اواسط سال 2022، 635 مورد میوکاردیت در بین 54.8 میلیون دوز واکسن mRNA که برای کودکان 5 تا 17 ساله تجویز شده بود، شناسایی شد.

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های ایالات متحده می‌گوید: «هر مشکل سلامتی که پس از واکسن رخ می‌دهد، یک رویداد نامطلوب است (عوارض پزشکی نامطلوب). “

لبرون جیمز قبلا گفته بود که او و همه اعضای خانواده اش واکسن کرونا را تزریق کرده اند. در حال حاضر هیچ مدرکی مبنی بر ارتباط ایست قلبی پسرش با دریافت واکسن وجود ندارد.

۵۸۵۸

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا