اخبار روز

واکنش تهیه کننده «نون خا» به اعتراض مردم کرمان

به گزارش خبرگزاری مگتو، پس از به وجود آمدن برخی سوءتفاهم ها درباره قسمت هایی از فصل پنجم سریال «نون خا» و عصبانیت و ناراحتی برخی مسئولان کرمانی، مهدی فرجی تهیه کننده این سریال یادداشتی منتشر کرد و توضیحاتی در این باره ارائه کرد. موضوع.

به گزارش خبرگزاری مهر در این یادداشت، مهدی فرجی ضمن ادای احترام به مردم شریف و نجیب کرمان، یاد و خاطره شهدای گرانقدر استان کرمان به ویژه شهید والامقام قاسم سلیمانی را گرامی داشت.

وی افزود: تمام هدف ما از ساخت سریال «نون خا» بازنمایی مهارت‌های فرهنگ غنی و متعالی مردمان و نشان دادن همدلی بین اقوام و اقوام ایران زمین است و از طریق این مهارت می‌توان چیزی بسیار خوب و نشاط‌بخش خلق کرد. لحظاتی با ترویج فرهنگ و ایجاد سرگرمی برای مردم عزیز و آشنایی مخاطبان با مهارت های غنی قومیت های عزیز و ایجاد عشق، همدلی و صمیمیت بین مردم ایران.

در چهار فصل اخیر تمام تلاش سریال نون خا در همین راستا بوده و خوشبختانه با استقبال مواجه شده است.

در سریال نون خا همه اقوام را در کنار هم در صلح و آرامش زندگی مسالمت آمیز نشان داده ایم. پس چی؟ یکی برخی سوء تفاهم ها از قسمت های فصل پنجم سریال نون خا به دلیل برداشت نادرست به وجود آمده است.

در یکی در سکانس های سریال نون خا فردی به ظاهر دامپزشکی نشان داده می شود که تخصص ندارد و فقط به حیوانات علاقه دارد و متاسفانه معتاد است.

البته آنچه باعث این مشکل شده فلش شو به سمت شخصیت های سریال به سمت کرمان است در حالی که زمان شخصی بازیگران این سریال با نقش یک دامپزشک حداقل 900 کیلومتر قبل از کرمان است و اگر دقت کنیم اولین ساعاتی که شخصیت های سریال از کردستان خارج می شوند و با این شخص روبرو می شوند. بنابراین محل داستان ربطی به کرمان ندارد، اما از طرفی این فرد و همسر و پسرش لهجه کرمانی ندارند.

کاراکترهای سریال ابتدا وقتی نیمه شب ماشینشان در حوالی کرمان خراب می شود به کرمان می رسند تا اینکه یک مرد کرمانی با تراکتورش از راه می رسد و به آنها کمک می کند و آنها را رایگان به هتل می برد.

در زمان ورود بازیگران به هتل، از دیدار با کارکنان هتل در کرمان تا بازدید از نمایشگاه صنایع دستی استان کرمان، تمامی تصاویر و دیالوگ ها حاکی از همدلی، تعامل محترمانه و شادی و کرمان به عنوان استانی فرهنگی با مردمی خونگرم است. و سرمایه ای از صنایع دستی. علاوه بر این همه اقوام به صورت شاد و صمیمی زیر پرچم جمهوری اسلامی به تصویر کشیده شده اند که مورد استقبال حاضرین قرار گرفت.

از طرفی رفتار و منش کیوان (کوروش ممنت) با شخصیت او مرتبط است و ربطی به رفتار افراد دیگر و شهرهای مختلف ندارد و از فصل اول این رفتارهای ناخوشایند در او دیده می شود. که اتفاقاً همیشه محکوم است. با این حال، در پایان این فصل از سریال، این شخصیت تغییر خواهد کرد.

Im letzten Teil seiner Notiz drückte Mehdi Faraji sein Bedauern über die entstandenen Missverständnisse aus und während er dem edlen Volk von Kerman seinen Respekt zollte, betonte er: Die Macher der „Noon Kha“-Serie haben niemals und in keiner Weise die Absicht, es zu wagen Vielmehr ist es unser Bestreben, den kulturellen und nationalen Werten jeder Provinz, einschließlich der lieben Bevölkerung der Provinz Kerman, Tribut zu zollen, und im Wesentlichen besteht das Hauptziel dieser Serie darin, Einheit und Empathie zwischen den Ethnien zu schaffen und zu ehren und feiere شما.

245245

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا