اخبار روز سینما

واکنش تند مدیر کل نظارت سازمان سینمایی به رضا کیانیان/ تا زمانی که استاد طهماسب در قید حیات بودند جرات حمله به او را نداشتید!

به گزارش پی ام آپ، فارس نوشت: چند روز پیش و پس از درگذشت ناصر طهماسب مطلبی منتشر کرد و نوشت که آقای طهماسب واقعا ارزشش را داشت؟

در پی این پیام بسیاری از بازیکنان به صحبت های کیانیان واکنش نشان دادند.

روح الله سهرابی در پستی خطاب به کیانیان نوشت: آیا شما آن چیزی هستید که به نظر می رسید؟

شما چطور آقای بازیگر؟ وقتی بیشترین نقش بدنی و دولتی را در سریال ها و فیلم های دولتی دارید و حقوق های نجومی می گیرید می گویید ارزشش را دارد؟

بسیاری بر اساس اعتقادات خود عمل کردند، پس ارزشش را داشت. اجداد و شهدایشان پای میهن ایستاده اند، ارزشش را داشت. اما متأسفانه شما این را هم باور ندارید و به خاطر پول و شهرت دست به رفتارهایی می زنید که با اعتقادات شما مغایرت دارد، حالا برگردید و گذشته خود را مرور کنید و خودتان را قضاوت کنید و ببینید چه کرده اید.

ارزشش را داشت یا ارزش کاری را داشت که مرحوم استاد طهماسب انجام داد که همین برای تأیید ترس و ذلت شما کافی است، شما وقتی زنده بودید مرد بزرگی بودید چون جرأت نداشتید به او حمله کنید و بعد از مرگش باز می کنید. دهانی که او را نابود کند

اما او به دلاوری و دلاوری معروف بود و با امثال شما رو در رو می جنگید.

پس دیگر با الفاظ عوام فریبانه بازی نکنید و بگذارید کلمات بسته بمانند، زیرا اگر حرف های زیادی به میان بیاید، مقصر اصلی قطعا شما خواهید بود. این جور حرفه ای که با سرمایه ای مشکوک در سریال ها و فیلم های تلویزیونی بازی می کند یا پارسال در اوج ناآرامی ها همان موقع می خواندی و حرفه ای می شدی و فیلم بازی می کردی و کارگاه برگزار می کردی و …. دستمزدهای نجومی گرفته اید و به کارتان ادامه دهید، مشغول بمانید و از حاشیه سازی این سینمای بی خانمان که تازه آرامش دیده است بپرهیزید وگرنه بازنده این کمپین خواهید بود.

در ضمن، این همان سوالی است که پس از مرگ باید از خود بپرسید، آیا واقعا ارزشش را داشت؟

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا