اخبار روز

واکنش تل آویو به حمله اخیر حزب الله بسیار شدید خواهد بود

با وجود تکذیب حمله موشکی مقاومت اسلامی لبنان به مجدال شمس در جولان اشغالی، وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی در واکنش به این حمله موشکی مدعی شد که حزب الله تمامی خطوط قرمز را زیر پا گذاشته است.

به گزارش ایسنا، منابع امنیتی رژیم صهیونیستی در گفتگو با شبکه عبری کان فاش کردند که تل آویو به شدت به این حمله واکنش نشان خواهد داد.

یک کارشناس نظامی رژیم صهیونیستی به شبکه 14 تلویزیون گفت: موشک شلیک شده به مجدال شمس از نوع فلق 1 بود.

علیرغم تکذیب‌های حزب‌الله، آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی و سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله، مسئول حمله به مجدال شمس بودند و گفتند: زمان آن رسیده که حزب‌الله بهای سنگینی بپردازد. “

یک مقام ارتش رژیم صهیونیستی در مصاحبه با شبکه 14 تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت که پاسخ به این حمله بسیار گسترده خواهد بود.

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی نیز به این حمله موشکی واکنش نشان داد و مدعی شد که حزب الله همه خطوط قرمز را زیر پا گذاشته است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی تصریح کرد: وزیر جنگ و رئیس ستاد کل ارتش هم اکنون در حال رایزنی با مقامات ارتش هستند.

شبکه 12 رژیم صهیونیستی به نقل از یک مقام نزدیک به نتانیاهو اعلام کرد که این حمله منجر به تغییرات شگرف در مرزهای شمالی خواهد شد، در حالی که خبرگزاری رویترز به نقل از یکی از مقامات حزب الله گزارش داد که حزب الله هرگونه دخالت در این حمله را رد کرده است.

«محمد عنیف»، مسئول روابط عمومی حزب‌الله لبنان به شبکه خبری المیادین گفت: ادعای برخی رسانه‌های متخاصم مبنی بر حمله به مجدال شمس در جولان اشغالی سوریه را قاطعانه تکذیب می‌کنیم.

حزب‌الله ضمن تکذیب حملات موشکی خود به مجدال شمس، در بیانیه‌ای اعلام کرد که مقاومت اسلامی لبنان هیچ ارتباطی با این حادثه ندارد و ادعاهای کذب در این زمینه را قاطعانه رد کرد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا