به گزارش بازتاب آنلاین ایسنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ساعاتی پیش در بیانیه ای اعلام کرد که قلب سرزمین های اشغالی را هدف قرار داده است.

پیش از بیانیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، منابع عبری نیز از حملات موشکی «بی سابقه» ایران به مواضع رژیم صهیونیستی در سراسر فلسطین اشغالی خبر داده بودند.

در همین راستا، نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد در بیانیه‌ای اعلام کرد: پاسخ قانونی، منطقی و مشروع ایران به اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی، هدف قرار دادن اتباع و منافع ایران و حاکمیت ملی جمهوری اسلامی ایران بود. ایران حمله کند.»

نماینده ایران هشدار داد: در صورت واکنش رژیم صهیونیستی و شرارت جدید، واکنش بعدی و ویرانگر به دنبال خواهد داشت.

در همین راستا، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق آمریکا و نامزد حزب جمهوری‌خواه در واکنش به این عملیات، دقایقی پیش در بیانیه‌ای اعلام کرد: جهان خارج از کنترل است ) هیچ رهبر و کسی بر کشور حاکم نیست. ما یک رئیس جمهور بی فایده و یک معاون رئیس جمهور کاملاً غایب داریم که در بخش حمایت مالی مشغول به کار هستند. هیچ کس در راس مدیریت و رهبری کشور نیست و نه بایدن و نه هریس نمی دانند چه خبر است.

وی سپس نسبت به ایران ابراز خصومت کرد و گفت: “در دوران ریاست جمهوری من، ایران تحت کنترل بود و به توافق هسته ای نیاز داشت. اما کمالا به آنها پول آمریکا داد و تهران در حال نابودی خاورمیانه است.”

در حالی که ترامپ مدعی نابودی منطقه توسط ایران است، رژیم صهیونیستی طی یک سال گذشته با جنگ غزه، لبنان و حملات تروریستی در تهران، کل منطقه را در آستانه جنگ همه جانبه قرار داده است.

با این حال ترامپ همچنین مدعی شد: «در دوران ریاست جمهوری من در خاورمیانه جنگی نبود، در اروپا تمام آسیا امن بود، بحران افغانستان اتفاق نیفتاده بود، تورم در آمریکا بدتر نشده بود و ما در صلح بودیم. اکنون کل جهان با جنگ تهدید می شود و دو رهبر بی کفایت ایالات متحده جهان را به سمت جنگ جهانی سوم هدایت می کنند.

وی بار دیگر با ادعای دخالت ایران در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و تلاش برای ترور وی، تصریح کرد: تمایل ایران به پیروزی هریس در انتخابات قابل درک است. به همین دلیل قصد قتل من را دارند.

ادعای ترامپ همواره از سوی مقامات ایرانی و حتی رسانه های آمریکایی و اف بی آی به شدت رد شده است.

وی در پایان مدعی شد و گفت: اگر من رئیس جمهور بودم، 7 اکتبر، جنگ اوکراین، خروج فاجعه آمیز آمریکا از افغانستان یا تورم شدید در آمریکا نبود انتخابات، دوباره صلح در جهان برقرار خواهد شد. اگر هریس برنده شود، جهان نابود خواهد شد.

انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده در 5 نوامبر (15 آبان) صورت می گیرد.

آخرین نظرسنجی های منتشر شده توسط نظرسنجی های آمریکایی نشان از رقابت تنگاتنگ هریس و ترامپ دارد.

310310

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما