خبر را برای من بخوانید

بازتاب آنلاین، قهرمان ایران در مسابقات پرورش اندام مستر المپیا 2022 پس از کسب 2 نایب قهرمانی متوالی در سال های 2023 و 2024، از همه مردم کشورمان بابت از دست دادن مدال طلا عذرخواهی کرد.

هادی چوپان بهترین بدنساز تاریخ ایران و قهرمان مستر المپیاد 2022 موفق شد در 2 سال اخیر نایب قهرمان شود. او با محبوبیت فراوانی که در بین مردم داشت، انتظار داشت برای بار دوم بتواند در جایگاه اول بایستد، اما به این مهم نرسید; البته شایعات زیادی مبنی بر عمدی بودن این موضوع با اهداف اقتصادی شرکت NPC که متولی برگزاری این مسابقات است وجود دارد.

در سالهای دور، چوپان با شغل گچ کاری خود مخارج خود را تأمین می کرد و از نظر محبوبیت، یکی او را یکی از محبوب ترین قهرمانان ایران می دانند. از دست دادن قهرمانی مستر المپیا در سال 2024 تأثیری بر محبوبیت او نداشت و افراد بیشماری معتقدند که حق داوری او خورده شده است. سامسون داودا قهرمان مسابقات 2024 شد، هر چند در سال گذشته در 2 مسابقه آرنولد کلاسیک و مستر المپیا 2023 همیشه یک رتبه کمتر از رهبر بود و شاید هیچکس باور نمی کرد که همه چیز به یکباره تغییر کند.

چوپان پس از نایب قهرمانی با انتشار پستی در صفحه مجازی خود از مردم کشورمان به دلیل اینکه نتوانسته ساندویچ مستر المپیا را به ایران بیاورد عذرخواهی کرد. از دیگر نکات قابل توجه این پست ابراز علاقه به کشور و انتشار عکس تخت جمشید و نقشه ایران است.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما