واکنش برانکو به شکست دوباره و احتمال برکناری از هدایت چین

حمله شدید چینی‌ها به برانکو؛ چه می‌کنی پروفسور؟

به گزارش ورزش سه، ایوانکوویچ در مورد این بازی گفت: «ابتدا به تیم عربستان برای کسب این پیروزی تبریک می‌گویم. از هوادارانی که در ورزشگاه از ما حمایت کردند، بسیار تشکر می‌کنم. بازی بسیار سختی بود و ما دو گل روی ضربات ایستگاهی دریافت کردیم. بازیکنان ما واقعاً با تلاش زیادی بازی کردند. پس از شکست سنگین در بازی قبلی، اینکه بازیکنان بتوانند به سرعت خود را بازیابی کنند و در این بازی چنین عملکردی نشان دهند، کار آسانی نبود. این شکست بسیار ناراحت‌کننده است.»

در پاسخ به سوالاتی درباره عدم قرار دادن بازیکن روی تیر اول هنگام دفاع در ضربات ارسالی کرنرها اظهار داشت: «ما بازیکنانی را برای دفاع در تیر اول قرار داده بودیم، و لی لِی باید در این موقعیت قرار می‌گرفت، اما مشکل در این نقطه نبود. ما می‌دانستیم که ضربات کرنر یکی از نقاط قوت تیم عربستان است. گل‌هایی که دریافت کردیم به دلیل مجموعه‌ای از اشتباهات بود و مسئولیت آن فقط با لی لِی نیست.»

او همچنین در مورد تعویض نکردن فرناندو با وجود کاهش توان فیزیکی‌اش و تعویض وو لی با وجود توانایی بالایش گفت: «وو لی در این بازی تلاش زیادی کرد و عملکرد خوبی داشت، اما او در جریان بازی دوندگی زیادی داشت و توان فیزیکی‌اش تحلیل رفت. ما با آوردن ژانگ یونینگ به دنبال این بودیم که فشار بیشتری به حریف وارد کنیم و اجازه ندهیم مدافعان حریف به راحتی توپ را به گردش درآورند. فرناندو در زمین عملکرد خوبی داشت و موقعیت‌های خطرناکی ایجاد کرد. ضمن اینکه تنها گل ما نیز از کرنر زده شده توسط او به دست آمد.»

او درباره انتخاب زردین یوان به جای شیه وننگ برای تعویض‌ گفت: «در مورد تعویض شیه وننگ با زردین یوان، دلیل این تغییر این بود که پس از ورود زردین یوان، او توانست در مرکز میدان جلوی حریف را بگیرد و لی یوان نیز به جناح چپ منتقل شد، چرا که او در باشگاهش هم در این پست بازی می‌کند.»

برانکو در مورد احتمال اخراجش از تیم ملی چین پاسخ داد: «این سوال در واقع به من مربوط می‌شود. با توجه به شکست سنگین در بازی قبلی، هدف ما در این گروه، قرار گرفتن در جمع چهار تیم اول و صعود به مرحله بعدی است. سه تیم قدرتمند ژاپن، عربستان و استرالیا در این گروه حضور دارند، اما ما همچنان تلاش می‌کنیم و هنوز 8 بازی دیگر پیش رو داریم. عملکرد ما در این بازی نسبت به بازی قبلی بهتر بود و ما همچنان امید زیادی داریم.»

ایوانکوویچ همچنین در پاسخ به سوالی درباره اینکه چرا عربستان پس از 80 دقیقه با انجام سه تعویض بازی را در دست گرفت و چین هنوز تعویض‌های استفاده نشده‌ای داشت، گفت:«اول از همه، عربستان با آوردن مدافع به جای مهاجم، تعویض کرد. ما به دلیل وضعیت خوبی که در زمین داشتیم، تعویض نکردیم. تعویض‌های ما به دلیل مصدومیت‌هایی مانند جئانگ گوانگ‌تای بود. دو بازیکن جناحی ما، شیه وننگ و بای‌های لامو، در زمین تلاش زیادی کردند و کمک زیادی به تیم کردند.»

سرمربی کروات اضافه کرد: «ما باید به یاد داشته باشیم که شرایط در آن لحظه از بازی بسیار پیچیده بود. به عنوان مثال، مدافع مرکزی ژو چنجی کمی مشکل داشت و ما می‌خواستیم فرصت تعویض را برای مواقع اضطراری نگه داریم. بنابراین، ما تصمیم گرفتیم که تعویضی انجام ندهیم.»

برانکو در پایان گفت: «همچنین، ما تجزیه و تحلیل دقیقی درباره این گروه انجام داده‌ایم. با توجه به اینکه سه بازی اول مقابل سه تیم بسیار قدرتمند بود، کسب امتیاز کار سختی است. اما ما آماده‌ایم و برای کسب امتیاز در بازی‌های بعدی تلاش خواهیم کرد.»

۲۵۸ ۲۵۸

منبع: بازتاب آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما