اخبار روز سینما

واکنش شدید بازیگران شبکه مخفی زنان به توقیف این سریال! / این سریال دیگر از دهن افتاده است!

سریال طنز تاریخی «شبکه مخفی زنان» قرار بود بعد از ۶ ماه جمعه بیستم مرداد پخش خود را از سر بگیرد اما در آخرین لحظات پخش آن تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاد، افشین هاشمی و شبنم مقدمی با انتشار پست هایی به این خبر واکنش نشان دادند. مقدمی در این باره نوشت: فقط می دانم که این سریال دیگر از دهان افتاده است.

به گزارش پی ام آپ، اواسط هفته گذشته روابط عمومی «نماوا» از پخش مجدد سریال ممنوعه «شبکه مخفی زنان» از جمعه بیستم مرداد ماه خبر داد. اما بعد از انتشار این خبر، یک روز مانده به شروع پخش، اعلام کرد که پخش سریال تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاده است: «علی رغم تلاش نماوا و گروه سازنده، فعلا امکان پخش سریال جدید وجود ندارد. قسمت 21 این سریال قرار بود جمعه همین هفته منتشر شود. تیم سازنده و نماوا به دنبال پیگیری و رفع سوءتفاهمات برای انتشار قسمت های جدید سریال هستند. ضمن پوزش از مخاطبانی که انتظار دیدن ادامه قسمت های جدید سریال را داشتند، امیدواریم با رفع مشکلات بتوانیم ادامه این سریال را به زودی منتشر کنیم.»

واکنش شدید بازیگران شبکه مخفی زنان به توقیف این سریال! / این سریال دیگر از دهن افتاده است!

شبنم مقدمی در کنار شقایق دهقان، سیامک انصاری و یلدا عباسی در نمایی از سریال “شبکه مخفی زنان”

افشین هاشمی کارگردان سریال در واکنش به این اتفاق در صفحه شخصی خود در اینستاگرام خبر تعویق این سریال را بازنشر کرد و نوشت: بدون شرح. شبنم مقدمی یکی از بازیگران مطرح شبکه زنان راز نیز به این خبر واکنش نشان داد. وی با انتشار عکسی از خود در پشت صحنه سریال در کنار شقایق دهقان، مونا فرجاد، یلدا عباسی و افشین هاشمی نوشت: شبکه مخفی زنان امروز پخش نمی شود. منتظر ما نباشید دلیلش را هم نمی دانیم! نمی آییم، چه مدت؟ نمی دانیم.  همین قدر می‌دانیم که دیگر از دهان افتاده. تمام و وسلام.»

سریال شبکه مخفی زنان اولین تجربه کارگردانی افشین هاشمی در شبکه خانگی است. او این سریال را بر اساس متنی از محمد رحمانیان در 30 قسمت جلوی دوربین برد. این سریال تا قسمت 20 منتشر شد، اما از انتشار آن جلوگیری شد. قرار بود تعلیق سریال «شبکه مخفی زنان» پس از 6 ماه و 20 روز به پایان برسد که در نهایت این اتفاق نیفتاد. برخی منابع خبری نزدیک به ساترا اعلام کرده‌اند که احتمال قطعی پخش دائمی و عدم پخش مجدد سریال وجود دارد.

شبنم مقدمی به همراه مهدی هاشمی، سیامک انصاری، حمید فرخ نژاد، یلدا عباسی، شقایق دهقان، مونا فرجاد، امیرحسین رستمی و لیلا حاتمی بازیگران اصلی شبکه مخفی بانوان هستند.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا