به گزارش بازتاب آنلاین، کنعانی تاکید کرد: عملیات تروریستی امروز در لبنان در ادامه عملیات مشترک رژیم صهیونیستی و مزدوران آن انجام شد و با تمام اصول اخلاقی و انسانی و همچنین قوانین بین المللی به ویژه حقوق بین الملل بشردوستانه مغایرت دارد. مستحق تعقیب کیفری بین المللی، محاکمه و مجازات هستند.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: این اقدام تروریستی ترکیبی که در واقع نوعی کشتار جمعی است بار دیگر به وضوح ثابت می کند که رژیم صهیونیستی علاوه بر ارتکاب جنایات جنگی و نسل کشی علیه ملت فلسطین، تهدیدات منطقه ای و منطقه ای را نیز به دنبال داشته است. صلح و امنیت بین المللی در معرض تهدید جدی قرار دارد. بنابراین مقابله با اقدامات تروریستی این رژیم و تهدیدات آن یک ضرورت آشکار است و لازم است جامعه جهانی برای مقابله با مصونیت از مجازات مقامات جنایتکار صهیونیستی سریعا وارد عمل شود.

وی ضمن ابراز همدردی و همبستگی با دولت، ملت و مقاومت لبنان و همچنین خانواده شهدا و مجروحان این عملیات تروریستی، برای تمامی مجروحان این حادثه از جمله سفیر کشورمان در این کشور آرزوی شفای عاجل دارد. لبنان تاکید کرد که جمهوری اسلامی ایران به دولت و ملت لبنان هر کمکی را که نیاز داشته باشند ارائه خواهد کرد.

311311

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما