اخبار روز

واکنش امیرعبداللهیان به تهدیدات نتانیاهو

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در واکنش به سخنان تهدیدآمیز نخست وزیر رژیم صهیونیستی علیه ایران در مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت: امروز صهیونیست ها در ضعیف ترین وضعیت خود هستند و رژیم جعلی صهیونیستی نیز در آن نیست. موقعیتی که در آن کسی برای سخنان و تهدیدهای او ارزش قائل است.

به گزارش ایسنا؛ حسین امیرعبدالهیان که برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل متحد به نیویورک سفر کرده بود، در جمع خبرنگاران ایرانی گفت: در این سفر تاکنون 43 برنامه داشته ایم که حدود 34 دیدار با همکاران و سایر مسئولانی که در اجلاس مجمع حضور داشتند، بوده است. . ژنرال سازمان ملل متحد

این دیپلمات ارشد جمهوری اسلامی ایران با اشاره به دیدار شب گذشته خود با دبیرکل سازمان ملل متحد، گفت: در این دیدار در بخشی از گفتگوها به ابتکار و پیشنهاد رئیس جمهور در خصوص لزوم انسجام اشاره کردیم. و همبستگی در قلب خانواده، و ما در این زمینه در مورد آن صحبت کردیم. ما این کار را کردیم. در مجمع عمومی سازمان ملل، آقای رئیس جمهور بخشی از سخنرانی خود را به موضوع خانواده و ابتکاری به نام همبستگی جهانی با موضوع قلب گرم خانواده و پیوندهای خانوادگی اختصاص داد و با نگاهی به فروپاشی بافت خانواده ها در دنیای امروز و اقداماتی که برای تضعیف خانواده انجام می شود

امیر عبدالهیان گفت: دبیرکل سازمان ملل متحد از این ایده استقبال کرد و تصمیم گرفتیم ایده پیشنهادی را در قالب یک طرح قرار دهیم تا بتوانیم بسترهای جهانی شدن آن را فراهم کنیم.

این دیپلمات ارشد جمهوری اسلامی ایران همچنین با بیان اینکه در دیدار با مقامات شرکت کننده در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، برخی از چالش های موجود جهانی و منطقه ای را مورد رایزنی و بررسی قرار دادیم، گفت: در این دیدارها، بخش مهمی از آن به عمل آمد. تمرکز ما بر مسائل دوجانبه و گسترش روابط است.

این دیپلمات ارشد جمهوری اسلامی ایران همچنین در پاسخ به سوالی درباره بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی که در مجمع عمومی سازمان ملل متحد علیه ایران و تهدیدات این رژیم صحبت کرده بود، اظهار داشت: برایم جالب بود که برخی مقامات کشورهای مختلف با حضور در مجمع عمومی سازمان ملل رفتار نتانیاهو را شوخی خواندند و یکی از آقایان گفت که نتانیاهو نقاشی های دوران کودکی خود را به اینجا آورده و در مقابل صندلی های خالی مجمع عمومی سازمان ملل به نمایش گذاشته است. او مشکلات فلیر را بیان می کند.

وی گفت: در مورد تهدیدات ذکر شده از همان ابتدا باید گفت که دیگر قدرت نتانیاهو و رژیم جعلی صهیونیستی وجود ندارد و اگر می توانستند کاری انجام دهند از این ادبیات و روش استفاده نمی کردند. “”

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در ادامه گفت: امروز درگیر بحران های چندوجهی در سرزمین های اشغالی هستند.

امیر عبدالهیان ادامه داد: نخست وزیر یک رژیم غاصب دروغین به جای احترام به چارچوب سازمان ملل از این تریبون برای ابراز تهدید استفاده می کند و از زبان تهدید استفاده می کند و این نشان دهنده سوء استفاده رژیم صهیونیستی از اسناد بین المللی است. ”

امیر عبدالحیان همچنین با اشاره به اینکه صهیونیست ها صدها کلاهک هسته ای در اختیار دارند و با استکبار تمام به نقشه های تهدیدآمیز خود در این منطقه ادامه می دهند، تاکید کرد: رژیم دروغین صهیونیستی حتی امروز هم قادر نیست کسی را برای این حرف ها و تهدیدها ارزش قائل شود. در ضعیف ترین موقعیت آنها در شرایط خودشان هستند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بسته است
دکمه بازگشت به بالا