اخبار روز

وام 5 میلیونی دولت پزشکیان به متقاضیان + جزئیات


به گزارش مانیبان؛ داود قزلباش مدیر امور استان های پست بانک با اشاره به تسهیلات ارائه شده و خدمات پست بانکی برای زائران اربعین 1403 گفت: در خصوص ارائه خدمات پولی اربعین، 2150 شعبه پست بانک در سراسر کشور آماده ارائه ارز اربعین هستند که 65 واحد است. درصد شعب بانک منتخب شامل عرضه ارز اربعین در کشور است.

امکان ثبت نام حضوری وجود دارد.

بر اساس اطلاعیه بانک مرکزی، در ادامه به امکان ثبت نام حضوری و حضوری زائران در این بانک اشاره کرد و گفت: کسانی که به هر دلیلی نمی توانند مراحل ثبت نام را طی کنند و ارز اربعین خود را به صورت حضوری خریداری کنند. با مراجعه به شعب پست بانک می توانند مراحل ثبت نام را به صورت حضوری انجام دهند و ارز درخواستی را دریافت کنند.

73 درصد زائرانی که درخواست ارز دارند روستایی هستند

مدیر امور شعب استانی پست بانک افزود: سال گذشته 985 پنجره بانکی در پست بانک خدمات ارزی اربعین ارائه می کردند و امسال این تعداد بیش از دو برابر و تعداد شعب به 2150 شعبه و تا امروز بیش از 350 هزار نفر افزایش یافته است. . متقاضیانی که ارز اربعین را در پست بانک دریافت کردند ثبت نام کردند و اکثر آنها ارز خود را دریافت کردند. بر اساس برآوردها، حدود 90 میلیارد دینار ارز در اختیار متقاضیان قرار گرفت و 73 درصد ثبت نام کنندگان از روستاها هستند که نیاز ارزی آنها پرداخت شده است.

قزلباش در پایان گفت: بانک پست ایران برای تسهیل شرایط زائران اربعین امسال که زیر پوشش خود وام اربعین دریافت می کنند، به هر زائر واجد شرایط پنج میلیون تومان اختصاص داده است. همچنین سازمان‌ها و مؤسساتی که شبکه کارکنان آن‌ها حقوق خود را از طریق پست بانک دریافت می‌کنند، می‌توانند با ارائه فهرست سازمانی، اسامی زائرانی که مایل به دریافت وام اربعین هستند را وارد کنند تا فرآیند پرداخت وام اربعین شما انجام شود .


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا