اخبار روز

وام 4 میلیونی فوری با تسهیلات عالی و ویژه برای وام گیرندگان

وام فوری مجموعه ای از وام ها و تسهیلات وسوسه انگیز بانکی است. کارآفرینان، زوج‌های جوان، کارآفرینان، افرادی که به دنبال مسکن هستند و به طور خلاصه، هر کسی که می‌خواهد تغییری در حرفه، زندگی و تحصیلات خود ایجاد کند. برای کمک می تواند از وام فوری بانک بهره مند شود. وام فوری به کمک افرادی می آید که نیاز فوری به پول زیادی دارند. زیرا مردم همیشه کمبود نقدینگی دارند. بنابراین نیاز به پول نقد برای انجام یک پروژه، مردم را به استفاده از وام های فوری و تسهیلات ارائه شده توسط بانک ها ترغیب می کند. در ادامه به آخرین اخبار از وام فوری ما پرداخت می کنیم

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی دستورالعمل اعطای تسهیلات بانک ملی به دانشجویان مقاطع مختلف دانشگاه آزاد اسلامی را ابلاغ کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، داریوش جاوید، معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی، دستورالعمل «اعطای تسهیلات بانک ملی به دانشجویان مقاطع مختلف» را به روسای دانشگاه آزاد اسلامی استان ها ابلاغ کرد.

در این دستورالعمل آمده است: بر اساس مفاد تفاهم نامه بین دانشگاه آزاد اسلامی و بانک ملی ایران، دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشگاه می توانند علاوه بر استفاده از تسهیلات صندوق کمک به دانشجویان این واحد: با توجه به سهمیه تعیین شده، دانشجویان از محل سپرده های بانکی که به عنوان یارانه شهریه استفاده می شود و به حساب دانشگاه واریز می شود.

بدیهی است از آنجایی که دانشگاه فقط نمایندگی می باشد، کلیه مراحل تکمیل پرونده، افتتاح حساب و ارائه ضمانت نامه های مربوطه باید توسط دانشجوی واجد شرایط انجام شود.

درجه

تا مبلغ (ریال)

قیمت راه اندازی

حداکثر مدت بازپرداخت

فوق دیپلم

50 میلیون

13 درصد

24 ماه

100 میلیون

13 درصد

48 ماه

استاد

150 میلیون

13 درصد

24 ماه

دکتری

400 میلیون

13 درصد

60 ماه

طبق این دستورالعمل؛ واحدهای دانشگاهی متقاضیانی که دارای بالاترین بدهی دانشجویی نسبت به سایر دانشجویان هستند، دانشجویانی که کمتر از 50 درصد سنوات تحصیلی خود را گذرانده‌اند و دانشجویانی که از سایر تسهیلات صندوق کمک‌های دانشجویی استفاده نکرده‌اند در اولویت قرار گیرند.

دانشجویان متقاضی این موسسه می توانند با مراجعه به سامانه ساجد به آدرس sajed.iau.ir در قسمت صندوق رفاه دانشجویان، ثبت نام و از مبلغ وام مطلع شوند.

بررسی اجمالی امکانات برای دانشجویان پزشکی

نفرات اول تا سوم مسابقات سراسری قرآن دانشگاهی / نفرات اول تا سوم مسابقات بین المللی قرآن

نفرات اول تا سوم آزمون های جامع پایه و دوره های کارورزی/دانشجویان با استعدادهای ممتاز که توسط مدیر مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه/دانشکده معرفی می شوند.

دانشجویان شاغل به تحصیل در یکی از دانشگاه های آسیب دیده از بلایای طبیعی (سیل، زلزله و…) و خانواده هایشان خسارت دیدند/دانشجویان حادثه دیده/دانشجویان مبتلا به بیماری های خاص و گران قیمت

وام لازم برای حج و عتبات

50 میلیون ریال وام پایه حج و زیارت (زمین)

100 میلیون ریال وام ضروری حج و زیارت (پرواز)

40 میلیون ریال وام اربعین

امکان ازدواج

هر دانش آموز 250 میلیون ریال

60 میلیون ریال برای تولد هر فرزند

سپرده مسکن

دانشگاه های شهرهای بالای 500000 نفر حداکثر 700 میلیون ریال

شهرهای دانشگاهی کمتر از 500000 نفر) حداکثر 600 میلیون ریال

دوره بازپرداخت وام فوری با چک بانکی آینده

وام فوری

برای افراد با میانگین مدت حساب 3 ماهه تا 150 درصد مبلغ وام و برای افراد با میانگین مدت حساب 4 ماهه 200 درصد مبلغ وام پرداخت می شود. سقف تسهیلات 300 میلیون تومان سود 18 درصد و بازپرداخت 24 ماهه است.

ضامن وام اضطراری 300 میلیونی بانک آینده

با رتبه اعتباری A در اعتبار سنجی بانکی، پرداخت این تسهیلات بدون ضامن و با چک صیادی انجام می شود اما سایر افراد نیازمند ضامن رسمی هستند.

سود وام فوری با چک بانکی آتی ۱۴۰۲

همانطور که گفتم نرخ سود وام بدون ضامن 18 درصد است. یعنی برای وام 300 میلیونی باید در 24 ماه در مجموع 59453534 تومان سود پرداخت کنید. مبلغ وام بازپرداخت شما در واقع 359,553,534 تومان است.

اقساط وام فوری بدون ضامن 1402 بانک آینده

قسط وام بانک آتی در طرح مذکور با سقف 300 میلیون در ماه 14 میلیون و 977 هزار و 231 تومان است.

با افتتاح یک سپرده 10 میلیونی وام فوری 500 میلیونی دریافت کنید

در این جلسه مقرر شد تمامی تسهیلات 1401 مرابحه باقی مانده در کمتر از 15 روز پرداخت شود. لذا لازم است فرهنگیان جهت تکمیل مطالب خود به شعب معرفی شده مراجعه نمایند.

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از اعطای وام مرابحه فرهنگیان خبر داد.

سعید مقدم زاده مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در خصوص برنامه ها و خدمات اصلی دولت مردمی قابل ارائه به جامعه بزرگ فرهنگیان با محوریت معیشتی و رفاهی اظهار داشت: همزمان با شروع کار آموزش حضوری و بازگشایی مدارس در راستای برنامه های رفاهی و معیشتی وزارت آموزش و پرورش. قرارداد اعطای تسهیلات قرض الحسنه کم بهره به فرهنگیان مرابحه با بانک ملی ایران با عنوان «وام مراببه» منعقد شد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا