به گزارش مانیبان، محسن تقیانی با اشاره به ثبت نام فاز جدید وام 30 میلیون تومانی بازنشستگان تامین اجتماعی در سال 1403، اظهار داشت: ثبت نام مرحله سوم وام 30 میلیون تومانی که از 22 ام. مهر از طریق مراکز عقب نشینی آغاز شد تا روز پنجشنبه (3 ماه) ادامه دارد.

وی تصریح کرد: برای کانون های بازنشستگی در هر استان سهمیه ای تعیین شده و این وام ها به قید قرعه تعیین شده است، از پرداخت 40 هزار وام با بازنشستگان خبر داد.

مدیر کل فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی در پاسخ به این سوال که چه کسانی می توانند برای دریافت وام ثبت نام کنند؟ وی گفت: آن دسته از بازنشستگان تامین اجتماعی که در دو سال گذشته این وام را دریافت نکرده اند می توانند برای دریافت این وام ثبت نام کنند. بنابراین بازنشستگان برای دریافت این خدمت می توانند با مراجعه به مراکز بازنشستگی سراسر کشور ثبت نام کنند.

تقیانی باید حداقل 78 سال سن داشته باشد، انسداد حساب نداشته باشد، تلفن همراه به نام متقاضی داشته باشد، سابقه چک بلامحل نداشته باشد، بدهی معوق به سیستم بانکی کشور نداشته باشد (برای متقاضی یا ضمانت وام از سایر افراد) و داشتن موجودی کافی در حساب بانکی فرد به مبلغ 100000 تومان، سایر شرایط دریافت این سرویس را ذکر کرد.


اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما