اخبار روز

خبر خوش برای وام بگیران! /وام ویژه با کارمزد 4 درصد و بازپرداخت 10 ساله بگیرید!

سرمایه‌گذاران در جزیره ابوموسی قادر به دریافت تسهیلات با سود ۴ درصد می‌باشند، این را از استاندار هرمزگان بشنوید.

به گزارش گشتانی نیوز به نقل از پی ام آپ، وام قرض الحسنه از جمله کمک های بلاعوض است که بانک ها با نرخ سود بسیار پایین و با شرایط ویژه به مشمولان واجد شرایط اعطا می کنند. وام قرض الحسنه بسیار پرطرفدار است زیرا همانطور که از نام آن پیداست وام با سود کمتر نسبت به سایر وام ها می باشد. به طور معمول، نرخ سود وام بین صفر تا 4 درصد است. در زیر اخبار جدیدی از وام مسکن را بخوانید.

استاندار هرمزگان گفت: سرمایه گذاران جزیره ابوموسی 4 درصد تسهیلات دریافت می کنند.

به گزارش پی ام آپ، مهدی دوستی صبح امروز (24 تیرماه) در جلسه تصمیم گیری استانداری هرمزگان بر لزوم لایروبی اسکله جزیره لارک و تکمیل شبکه های برق جزایی تاکید کرد و گفت: توسعه جزایر یکی از موارد مهم است. مهم ترین نیازهای استان هرمزگان است و هیچ گونه تاخیری در انجام آن وجود ندارد. دامنه مورد پذیرش نیست.

وی در خصوص اهمیت جزیره ابوموسی گفت: حاضریم 4 درصد تسهیلات را به هرکسی که بخواهد در جزیره بوموسی کار اقتصادی کند اعطا کنیم.

یکی از دوستان گفت: مسئولیت حمایت از کسانی که در جزایر هستند بر عهده ماست و هرکس کمتر انجام دهد به کشور خیانت کرده است زیرا ساکنان جزایر کسی جز خدا را ندارند پس باید وقت صرف کرد و برنامه ریزی و بودجه ریزی بیش از حد انجام شود. ” جزایر را در قالب See Special سازماندهی می کند

وی بیان کرد: بخشی از بندر ابوموسی باید تا دهه فجر به بهره برداری برسد ضمن اینکه بحث قیر در جزایر نیز باید توسط معاونت عمرانی استانداری پیگیری و تامین شود.

وام آنک رسالت در واقع یک وام بدون بهره است که تنها با کارمزد 2 درصد می باشد. بسته به مدت سرمایه گذاری شما، این وام در اقساط دلخواه قابل بازپرداخت می باشد.

ثبت نام وام بانک قرض الحسنه رسالت

با مراجعه به سایت بانک قرض الحسنه رسالت و افتتاح حساب حضوری در این بانک می توانید وام یا تسهیلات بانک قرض الحسنه رسالت را به صورت آفلاین پیگیری کنید. پس از ثبت نام آفلاین، بانک با شما تماس گرفته و کارمند بانک شخصاً مراحل احراز هویت و تطبیق مدارک را در محل شما انجام خواهد داد. پس از آن، باید اعتبار خود را با استفاده از سیستم اعتبارسنجی مرات ارزیابی کنید و بر اساس آن فرآیند وام دهی را آغاز کنید.

شرایط و امتیازات بانک رسالت

برای اینکه وام گیرنده مشمول دریافت تسهیلات بانک رسالت شود، باید نه بدهی نزد بانک، نه اعتبار معوق و نه سابقه چک وصول شده داشته باشد.

در صورت عدم واجد شرایط بودن برای وام پس از پایان مهلت سپرده گذاری، می توانید امتیازات اعتباری بانک رسالت را به شخص دیگری در باجه مجازی رسالت انتقال دهید.

مدارک لازم جهت ثبت نام وام بانک رسالت 1402

هنگام افتتاح حساب، مدارک شناسایی خود را دریافت خواهید کرد، اما مدارک کاری، درآمد، دارایی و گردش حساب شما نیز مهم است. برای ثبت نام وام بانک رسالت می توانید به باجه مجازی رسالت مراجعه کنید.

شرکت

بانک قرض الحسنه رسالت

سود

2%

2 درصد هم کارمزد دارد

سقف وام

300 میلیون تومان

نوع ضمانت

در صورتی که پس از پایان مهلت سپرده واجد شرایط دریافت وام نباشید، می توانید امتیاز وام را به رتبه و پرونده خود در همان شعبه واگذار کنید.

نیاز به سپرده

حساب سپرده لازم

قرض الحسنه

مدت زمان خواب سپرده

3 ماه

حداقل 3 ماه و حداکثر 6 ماه

مسدودی سپرده

نسبت مبلغ وام به میزان سپرده

100

100% برای سپرده 6 ماه خواب سپرده در بازپرداخت 12 ماهه

به ازای هر ماه واریز اضافی، 2 قسط به مدت بازپرداخت اضافه می شود.

حداکثر زمان بازپرداخت

60 ماه

60 ماه برای وام 20 درصد از میانگین مانده حساب

48 ماه برای وام 40% معدل

36 ماه برای اعتبار 60 درصد از میانگین حساب

24 ماه برای وام 80٪ معدل

12 ماه برای وام 100% میانگین حساب

هر ماه اضافه‌تر خواب سپرده 2ماه به میزان بازپرداخت اقساط افزوده می‌شود.

قسط وام

5,454,545 تومان

کل سود وام

36,000,000 تومان

مجموع رقم وام و سود

336,000,000 تومان

سپرده جداگانه

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا