شرایط دریافت وام امید رفاه

نرخ سود وام امید رفاه چهار درصد و حداکثر مدت بازپرداخت 24 ماه است. نکته قابل توجه در مورد این گزینه این است که متقاضیان وام امید رفاه نیازی به ارائه ضامن ندارند و پرداخت این وام با وام گیرنده انجام می شود.
البته نرخ سود وام 100 میلیونی اعطایی به شرکت ها 6 درصد است و اخذ آن مستلزم معرفی ضامن است.


شرایط بازپرداخت وام 30 میلیون تومانی بانک رفاه کارگران چیست؟

اگر وام گیرنده یکی از مستمری بگیران، مستمری بگیران یا حقوق بگیران بانک رفاه باشد، پس از دریافت وام 30 میلیون تومانی و مدت بازپرداخت 24 ماهه، باید هر ماه یک میلیون و 363 هزار تومان را به صورت اقساط بازپرداخت کند. کل مبلغ اصل وام و سود آن نیز برای این افراد 31 میلیون و 800 هزار تومان است.

همچنین اگر وام گیرنده کارمند یکی از شرکت های وابسته به بانک رفاه باشد، وام گیرنده موظف است ماهانه چهار میلیون و 432 هزار تومان برای بازپرداخت وام 100 میلیونی با سود 6 درصد به بانک بپردازد. کل بازپرداخت این افراد به 106 میلیون و 429 هزار تومان می رسد./اقتصاد آنلاین

67 جزئیات وام طرح بانک صادرات

حداقل مبلغ پرداختی طرح تسهیلات «67» با حمایت حساب کوتاه مدت بانک صادرات پنج میلیون تومان و سقف سقف آن 200 میلیون تومان است. متقاضیان این طرح می توانند با افتتاح سپرده کوتاه مدت نزد این بانک تا سقف 80 درصد مبلغ سپرده خود را از بانک صادرات دریافت کنند.

لازم به ذکر است با افتتاح حساب پس انداز کوتاه مدت به متقاضیان شرکت در این طرح سود هفت درصد سرمایه گذاری تعلق می گیرد که به صورت ماهانه پرداخت می شود.

قسط وام 200 میلیون تومانی بانک صادرات چقدر است؟

واجدین شرایطی که می توانند با حمایت حساب کوتاه مدت بانک صادرات وام 200 میلیون تومانی طرح «67» با نرخ سود 6 درصد و بازپرداخت حداکثر 36 ماهه دریافت کنند، باید مبلغ 6 میلیون و 84 هزار پرداخت کنند. تومان هر ماه. به این ترتیب کل مبلغ پرداختی وام گیرنده به بانک در پایان دوره بازپرداخت به 218 میلیون و 606 هزار تومان می رسد.

وام

جزئیات اخذ وام ناموجود از بانک صادرات

متقاضیان تسهیلات می توانند از طریق اسپینو، نئوبانک بانک صادرات، وام تا سقف 300 میلیون تومان دریافت کنند. مهمترین نکته در مورد این گزینه این است که اخذ وام نیازی به حضور در شعب بانک صادرات ندارد و متقاضیان می توانند با استفاده از اپلیکیشن اسپینو مراحل ثبت درخواست و اخذ وام را تکمیل کنند.

مبلغ این وام بستگی به میانگین حساب متقاضی و حداکثر 300 میلیون تومان است. نرخ سود این تسهیلات بین 15 تا 23 درصد و مدت بازپرداخت حداکثر 60 ماه است. لازم به ذکر است برای وام تا سقف 50 میلیون تومان حداکثر مدت بازپرداخت 36 ماه است.

متقاضیان این وام ابتدا باید در اپلیکیشن اسپینو حساب بانکی باز کرده و مبلغی را به عنوان پیش پرداخت واریز کنند. حداقل سپرده لازم برای دریافت این وام 10 میلیون تومان است. متقاضیان وام می توانند با ارائه ضامن، بارگذاری مدارک مورد نیاز و گذراندن مراحل اعتبار سنجی بانک، درخواست وام خود را ثبت کنند.

قسط وام 300 میلیون تومانی بانک صادرات چقدر است؟

هر قسط وام 300 میلیون تومانی بانک صادرات با نرخ سود 23 درصد و حداکثر مدت بازپرداخت 60 ماهه به هشت میلیون و 457 هزار تومان می رسد. به این ترتیب، وام گیرندگان باید در پایان دوره بازپرداخت کنند. مبلغ 507 میلیون تومان و 428 هزار تومان با احتساب اصل و سود وام به بانک صادرات بازگردانده می شود./تجارت نیوز

پرداخت فوق العاده وام های ویژه در این ماه

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ورزنه گفت: این طرح با هدف رفع مشکلات اشتغال ناشی از کم آبی و خشکسالی چندین ساله در این منطقه اجرا می شود.

محمد حیدری با اشاره به برنامه ریزی برای اجرای پروژه نیروگاه خورشیدی افزود: از ابتدای سال تاکنون 320 متقاضی واجد شرایط حمایت شناسایی شده اند که قرض الحسنه برای راه اندازی 155 پروژه پنل خورشیدی تسهیلات با تعداد بیشتر از این تعداد است. بیش از 21 میلیارد و 700 میلیون تومان اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه برای شروع هر پروژه نیروگاه خورشیدی بیش از 140 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه به متقاضیان پرداخت می شود، گفت: وی گفت: راه اندازی این طرح با همکاری اداره برق، مراکز خیریه و بسیج محلات و بانک های عامل با هدف کمک به اشتغالزایی است. این به طور مرتب برای مشتریان حمایت شده اتفاق می افتد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: در نیمه نخست امسال 2 هزار و 257 میلیارد ریال مستمری و هزینه درمانی به بیماران سالمند تحت این نهاد حمایتی پرداخت شد.

مجید الهیراد توضیح داد: 2 هزار و 230 میلیارد ریال از این وام در قالب مستمری به بیماران سالمند و 27 میلیارد ریال نیز برای درمان بیماران تحت بیمه پرداخت شد.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما