اخبار روز

وام فوری 500 میلیون تومانی دولت برای همه افراد با اقساط بلندمدت 5 ساله!/جزئیات

به گزارش پی ام آپ، این وام 500 میلیون تومانی با عنوان طرح «شایان» به واجدین شرایط اعطا می شود. افرادی که تمایل به دریافت این سرویس دارند باید حداقل 15 میلیون تومان در حساب خود داشته باشند. ضمانت اصلی دریافت این وام داشتن ضامن رسمی و اعتبار کار می باشد. نرخ سود این طرح بر اساس ضریب برابری تسهیلات و عمر مفید و بین 18 تا 23 درصد تعیین می شود. مدت بازپرداخت این خط نیز متفاوت است و از حداقل 12 ماه تا حداکثر 60 ماه متغیر است. لازم به ذکر است مشتریان حقوقی بانک ملت نیز می توانند درخواست تسهیلات مذکور را داشته باشند و سقف این وام برای آنها حداکثر به 200 میلیون تومان می رسد. این مقاله توسط کماپرس تهیه و منتشر شده است.

با احتساب مبلغ وام، حداکثر نرخ سود و مدت بازپرداخت، مبلغ هر قسط 12696714 تومان می باشد. سود کل تسهیلات 261 میلیون و 802 هزار و 823 تومان است. مبلغ وام و سود آن 763 میلیون و 532 هزار و 823 تومان است.

بانک ملت تحت چه شرایطی وام ۵۰۰ میلیون تومانی را پرداخت می‌کند؟

وام فوری 300 میلیونی بانک ملی بدون ضامن | متقاضیان یک روزه وام فوری با سود 4 درصد بگیرید

وام فوری دولت آغاز شده و متقاضیان می توانند در اسرع وقت نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وام فوری هر بانکی با سایر بانک ها متفاوت است. سپرده وام فوری در مهر ماه در شهر به اوج خود رسید. خبرهای خوبی درباره پرداخت آنی وام به حساب یارانه بگیران به گوش می رسد. وام فوری این بانک شرایط بسیار خوبی دارد که می توانید از آن استفاده کنید. در ادامه به بررسی پرداخت وام فوری می پردازیم.

در طرح نهال، افراد دارای حساب قرض الحسنه در بانک ملی می توانند برای دریافت وام قرض الحسنه تا سقف 300 میلیون تومان اقدام کنند. این سرویس بدون بهره بوده و 4 درصد کارمزد دارد و وام گیرنده نباید به بانک بدهکار باشد یا چک بدی داشته باشد. متقاضیان می توانند با افتتاح حساب و کلیک بر روی گزینه حساب وام ملی نهال این خدمت را از طریق سامانه بام دریافت کنند.

شرکت

بانک ملی

نام وام

نهال ملی

سود

۴ %

این تسهیلات قرض‌الحسنه است

سقف وام

۳۰۰ میلیون تومان

نوع ضمانت

ضامن رسمی

نیاز به سپرده

حساب سپرده لازم

قرض الحسنه

مسدودی سپرده

حداکثر زمان بازپرداخت

۶۰ ماه

قسط وام

۵,۵۲۴,۹۵۷ تومان

کل سود وام

۳۱,۴۹۷,۳۹۷ تومان

مجموع رقم وام و سود

بی‌محنت تسهیلات بگیرید

۳۳۱,۵۴۷,۳۹۷ تومان

سپرده جداگانه

هزینه‌های جانبی

۱۰۰ هزار تومان شامل: تشکیل پرونده و اعتبارسنجی

شرایط و مقررات

وام گیرنده به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی نباشد

وام طرح مهربانی

طرح مهربانی یکی از طرح های جدید قرض الحسنه در بانک ملی ایران است که مشتریان و متقاضیان وام می توانند تا سقف سه میلیارد ریال وام دریافت کنند.

در این طرح بازپرداخت وام بانک ملی ایران با نام طرح «مهربانی ملی»، متقاضیان می توانند با افتتاح حساب قرض الحسنه در این بانک تا سقف 300 میلیون تومان (سه میلیارد ریال) وام دریافت کنند.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، در طرح ملی مهربانی، هر متقاضی و واجد شرایط دریافت وام، با افتتاح حساب قرض الحسنه (افراد و حقوقی) به صورت حضوری یا حضوری (در سامانه بام) ) و ارائه ضامن، وام خود را دریافت کنید

شرایط ثبت وام فوری

این یک طرح ممتاز است و مشتریان بسته به مبلغی که از یک ماه تا ۱۲ ماه واریز کرده اند می توانند این وام را با کارمزد ۴ درصد و بازپرداخت ۶ تا ۶۰ ماهه دریافت کنند.

لازم به ذکر است متقاضیان دریافت این وام می توانند با مراجعه حضوری به شعب بانک ملی ایران و یا با ورود حضوری به سامانه بام (بخش خدمات حساب – افتتاح حساب – نوع حساب (قراز الحسنه / مهربانی) اقدام به افتتاح حساب نمایند. ) و از مزایای این طرح بهره مند شوید.

کلیه کارکنان و بازنشستگان بانک رفاه کارگران رفاه و مستمری بگیران تامین اجتماعی که فاقد نقدینگی برای خرید کالا هستند می توانند از طرح تسهیلات رفاه کالا در این مجموعه استفاده کنند. سقف این وام آنی 100 میلیون تومان و به صورت کارت اعتباری اعطا می شود.

وام فوری هر بانکی با سایر بانک ها متفاوت است. سپرده وام فوری در مهر ماه در شهر به اوج خود رسید. خبرهای خوبی درباره پرداخت آنی وام به حساب یارانه بگیران به گوش می رسد. وام فوری این بانک شرایط بسیار خوبی دارد که می توانید از آن استفاده کنید. در ادامه به بررسی پرداخت وام فوری می پردازیم.

کلیه کارکنان و بازنشستگان بانک رفاه کارگران رفاه و مستمری بگیران تامین اجتماعی که فاقد نقدینگی برای خرید کالا هستند می توانند از طرح تسهیلات رفاه کالا در این مجموعه استفاده کنند. حداکثر سقف این وام 100 میلیون تومان و به صورت کارت اعتباری اعطا می شود.

افرادی که مایل به دریافت وام 100 میلیون تومانی برای خرید کالا از بانک رفاه هستند، بسته به دسته بندی، باید با پرداخت ودیعه به یکی از شعب این مجموعه، فیش حقوقی خود را به مدیر موسسه ارائه کنند. ضمانت اصلی دریافت این تسهیلات ارائه فیش حقوقی است. حقوق متقاضی باید برای پوشش 60 درصد مبلغ وام کافی باشد. جدا از این، متقاضیان باید ضامن داشته باشند و به بانک ارائه کنند. سود این خط 15 درصد است و مبلغ اقساط به صورت خودکار حداکثر ظرف مدت 60 ماه از حساب وام گیرنده کسر می شود.

متقاضیان توجه داشته باشند که با دریافت وام فقط می توانند کالاها و محصولات مختلف را در فروشگاه های بانک رفاه خریداری کنند و نمی توانند از کارت اعتباری برای کار دیگری استفاده کنند. مردم می توانند برای اطلاع از لیست فروشگاه های طرف قرارداد بانک رفاه به سایت بانک رفاه مراجعه کنند.

هدف بانک رفاه از ارائه وام فوری چیست؟

مبلغ اقساط 2 میلیون و 378 هزار و 993 تومان بسته به سقف وام، مدت بازپرداخت و نرخ سود است. سود کل تسهیلات به 42 میلیون و 739 هزار و 581 تومان می رسد. مبلغ وام و سود آن 143 میلیون و 799 هزار و 581 تومان است.

بانک رفاه با ارائه این طرح تسهیلاتی به دنبال حمایت از مشتریان و شرکت های سازنده و توزیع کننده کالا و محصولات داخلی است.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا