اخبار روز

وام فوری 30 میلیونی رئیسی برای مردم از امشب

وام فوری هر بانک با سایر بانک ها متفاوت است. سپرده وام فوری در مهر ماه در بین انسان ها به اوج خود رسید. در مورد پرداخت وام های فوری به حساب گیرندگان حمایت شده، خبرهای خوبی وجود دارد. وام فوری بانک ایران زمین شرایط بسیار خوبی را ارائه می دهد که می توانید از آن بهره مند شوید. بیشتر تحقیق کنید وام فوری پول زمین را به بانک ایران می دهیم.

کلیه مشتریان بانک کارآفرین این امکان را دارند که با افتتاح حساب وام پس انداز ریالی نیک آفرین و واریز به حساب مذکور، نسبت به دریافت تسهیلات 200 میلیون تومانی اقدام کنند.

بانک کاربهان یکی از بانک های خصوصی فعال در کشور است که خدمات لازم را در سه حوزه بانکداری شخصی، تجاری و شرکتی به مشتریان خود ارائه می دهد.

زحمات و خدمات این بانک در طول چندین سال فعالیت خود موفقیت ها و افتخارات بسیاری را برای آن به ارمغان آورده است. این جوایز شامل اعطای تندیس بلورین نهمین جایزه ملی مدیریت مالی در سال 2017، جایزه استاندارد بین المللی زنجیره موفقیت سازمانی در بخش بانکی توسط اتحادیه اروپا در سال 2014، رتبه دوم بانک های تجاری اسلامی از نظر شاخص کارایی است. بر اساس رتبه بندی مجله Banker در سال 2014 و دریافت …

شرایط وام فوری 30 میلیون تومانی بانک قرض الحسنه مهر ایران

مشتریان بانک مهر ایران برای دریافت وام 30 میلیون تومانی از برنامه «وام حساب جاری» این مجموعه نیاز به ایجاد حساب متوسط ​​با مدت سه تا دوازده ماه دارد.

بسته به دسته بندی، افرادی که می خواهند این وام را بگیرند باید به هر یک از شعب بانک مراجعه کنند مهر ایران انبار وام باز می کند این تسهیلات نیاز به ضامن رسمی دارد. وام مورد نظر قرض الحسنه است و سودی ندارد و فقط چهار درصد کارمزد بابت آن دریافت می شود. حداکثر مدت بازپرداخت این تسهیلات 48 ماه است. افرادی که به دنبال این تسهیلات هستند نباید بدهی معوقه یا چک نقدی داشته باشند.

مبلغ هر قسط بسته به مبلغ وام، نرخ سود و مدت بازپرداخت 677 هزار و 372 تومان است. سود کل تسهیلات 2 میلیون و 513 هزار و 839 تومان و کل مبلغ وام و سود 32 میلیون و 573 هزار و 839 تومان خواهد بود.

بانک مهر ایرانی یکی از دو بانک قرض الحسنه کشور است که از ابتدا با هدف گسترش فرهنگ قرض الحسنه فعالیت داشته است. در حال حاضر این گروه انواع خدمات بانکی اعم از طرح وام، قرارداد، بیمه عمر رایگان، صندوق اجاره، طرح تامین اجتماعی، اوراق قرضه و … را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می دهد.

در همین راستا حسن تلیکانی، مشاور عالی مدیرعامل این بانک مهر ایران اعلام کرده که شاخصه این گروه رشد منابع است و این گروه در سال گذشته ۸۰ درصد افزایش منابع مالی خود را داشته است.

افرادی که برای رفع نیازهای اولیه خود نیاز به تسهیلات دارند و از مشتریان بانک ایران زمین هستند، می توانند با افتتاح حساب مورد نظر و میانگین گیری مناسب، برای دریافت وام 300 میلیون تومانی در طرح «انتخاب پلاس» این مجموعه اقدام کنند.

شرایط ویژه برای دریافت وام فوری

بانک ایران زمین بر اساس آخرین به روز رسانی دسته بندی، طرح تسهیلات انتخاب پلاس را برای پاسخگویی به نیازهای تسهیلات خرد مشتریان در بخش خدمات و تکمیل سبد خدمات و محصولات خود توضیح داده است. برای درخواست این وام 300 میلیون تومانی، افتتاح سپرده کوتاه مدت عادی در یکی از شعب این مجموعه ضروری است. پس از افتتاح حساب، حداقل 10 میلیون تومان باید به مدت سه ماه در حساب باقی بماند تا بتوان برای این تسهیلات اقدام کرد. پس از واریز به این حساب، متقاضی یک درصد سود دریافت می کند. ضمانت اصلی اخذ این تخفیف، ارائه ضامن رسمی کسر از حقوق شرکت های دولتی یا خصوصی و وجود اعتبار کار می باشد. نرخ سود این وام 23 درصد و حداکثر مدت بازپرداخت 36 ماه است.

با احتساب سقف اعتبار، مدت پرداخت و نرخ سود، مبلغ هر قسط 11612916 تومان می باشد. سود کل تسهیلات 118 میلیون و 64 هزار و 993 تومان خواهد بود. مبلغ وام و سود آن نیز 418 میلیون و 117 هزار و 993 تومان است.

لازم به ذکر است این طرح تسهیلات تا سال آینده اعتبار دارد. ضمناً مشتریانی که این وام را دریافت کرده اند می توانند در زمان بازپرداخت سرمایه از حسابی که در آن تسهیلات دریافت کرده اند واریز و برداشت کنند.

بانک ایران زمین بر اساس آخرین به روز رسانی دسته بندی، طرح تسهیلات انتخاب پلاس را برای پاسخگویی به نیازهای تسهیلات خرد مشتریان در بخش خدمات و تکمیل سبد خدمات و محصولات خود توضیح داده است. برای درخواست این وام 300 میلیون تومانی، افتتاح سپرده کوتاه مدت عادی در یکی از شعب این مجموعه ضروری است. پس از افتتاح حساب، حداقل 10 میلیون تومان باید به مدت سه ماه در حساب باقی بماند تا بتوان برای این تسهیلات اقدام کرد. پس از واریز به این حساب، متقاضی یک درصد سود دریافت می کند.

ضمانت اصلی اخذ این تخفیف، ارائه ضامن رسمی کسر از حقوق شرکت های دولتی یا خصوصی و وجود اعتبار کار می باشد. نرخ سود این وام 23 درصد و حداکثر مدت بازپرداخت 36 ماه است.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا