اخبار روز

اعلام شرایط مشمولان وام فوری بانک رفاه! / بررسی شرایط بانک های مختلف برام وام های بالای 100 میلیون!

نقدینگی یکی از کمبودها در سطح جامعه است. افرادی که قصد شروع کسب و کاری جدید را دارند یا کارمندان و کارگران برای خرید کالاها و ماشین نیاز به موجودی دارند در ادامه به بیان شرایط بانک های موجود برای دریافت وام می پردازیم.

وام یکی از ترفندهای دنیای تجارت برای راحت کردن زندگی مردم است و امروزه یکی از راه حل هایی است که افراد برای تامین نقدینگی لازم برای مشاغل مختلف خود از آن استفاده می کنند. وام بانکی مجموعه ای از اعتبار خوب و تسهیلات بانکی فریبنده است. کارآفرینان، زوج‌های جوان، کارآفرینان، جویندگان خانه و به طور خلاصه هر کسی که می‌خواهد از نظر حرفه‌ای، در زندگی و تحصیل تغییر کند. می تواند از وام بانکی باید به عنوان وجوه کمکی بهره مند شود

وام خوداشتغالی بانک رفاه کارکاران به افرادی اعطا می شود که دارای معرفی نامه از بهزیستی یا بنیاد شهید و امور ایثارگران و یا کمیته امداد بوده و دارای مجوز از یکی از این موسسات باشند.

وام اضطراری معمولاً وامی بدون تضمین و بدون وثیقه است که برای پوشش هزینه های اضطراری از جمله هزینه های پزشکی، تحصیل، خرید لوازم خانگی و غیره داده می شود. وام های فوری توسط بانک ها به افراد خاص یا عمومی اعطا می شود و مدت تحویل آن یک تا سه روز است.

افراد واجد شرایط 300 میلیون تومان وام دریافت می کنند. برای دریافت این وام باید در یکی از شعب این مجموعه حساب پس انداز یا جاری داشته باشند و حداقل دو ماه از افتتاح سپرده آنها گذشته و میانگین مربوطه محاسبه شده باشد. متقاضیان این وام باید علاوه بر وام کاری دارای ضامن رسمی مورد قبول بانک نیز باشند. این وام یک وام کم بهره است که فقط چهار درصد کارمزد دریافت می کند و حداکثر مدت بازپرداخت 60 ماه است.

مبلغ هر قسط بسته به مبلغ وام، نرخ کارمزد و حداکثر مدت بازپرداخت 5 میلیون و 524 هزار و 957 تومان است. سود کل تسهیلات 31 میلیون و 497 هزار و 397 تومان و کل مبلغ وام و سود آن 331 میلیون و 557 هزار و 396 تومان خواهد بود.

بانک قرض الحسنه مهر ایران هدف از برپایی این جشنواره را تقویت توان مالی دارندگان فعال دستگاه های پوز متصل به این مجموعه و پرداخت اعتبار ویژه دستگاه های پوز اعلام کرده است. از دیگر اهداف این جشنواره می توان به ایجاد فرصت مناسب برای خرید کالا و خدمات مورد نیاز در شعب قرارداد بانکی برای دارندگان دستگاه های پوز و افزایش فروش اقساطی محصولات برای دارندگان دستگاه های پوز دستگاه ها در فرم قرارداد «پذیرندگی طرح کالا کارت» از جمله دیگر اهداف برپایی این جشنواره هستند.

وام خوداشتغالی بانک رفاه کارکاران به افرادی اعطا می شود که دارای معرفی نامه از بهزیستی یا بنیاد شهید و امور ایثارگران و یا کمیته امداد بوده و دارای مجوز از یکی از این موسسات باشند.

مشتریان بانک رفاه کارگران که نیاز به وام ۱۵۰ میلیون تومانی این مجموعه دارند، بر حسب دسته بندی، علاوه بر ارائه معرفی نامه، ملزم به سپرده گذاری قرض الحسنه در یکی از شعب این مجموعه هستند. در کنار افتتاح حساب مذکور، حداقل 100000 تومان باید در این سپرده نگهداری شود. این تسهیلات قرض الحسنه است بنابراین بدون بهره و فقط با کارمزد چهار درصد است. ضمانت اصلی اخذ این وام، داشتن ضامن رسمی است. حداکثر مدت بازپرداخت 84 ماه است.

بسته به مبلغ وام، نرخ کارمزد و مدت بازپرداخت، مبلغ هر قسط 2 میلیون و 50 هزار و 321 تومان می باشد. سود کل سرمایه گذاری 22 میلیون و 226 هزار و 960 تومان و مبلغ کل سرمایه گذاری و سود آن 172 میلیون و 286 هزار و 960 تومان خواهد بود.

بانک رفاه از چه زمانی شروع به کار کرد؟

بانک رفاه کارگران در سال 1338 با هدف سرمایه گذاری و بهره برداری از صندوق های بیمه کارگران برای کمک به رفاه و ایجاد امکانات لازم برای رفع نیازهای قشر کارگر آغاز به کار کرد. اولین شعبه از این مجموعه ششم فروردین از سال 1340 در تهران و اصفهان شروع به کار کرد. این مجموعه با کمک ده هزار و ۴۸۳ کارمند و 15شعبه فعال در سراسر کشور، انواع خدمات مجاز مالی و بانکی را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می دهد.

وام 200 میلیون تومانی بانک ملت + شرایط دریافت و مبلغ اقساط

افرادی که دارای سپرده قرض الحسنه در یکی از شعب بانک ملت هستند و تمایل به اخذ وام برای خرید اجناس مختلف دارند می توانند از طرح حامی این مجموعه استفاده کنند. حداکثر مبلغ این تسهیلات 200 میلیون تومان است.

مشتریان بانک ملت که پول نقد برای خرید کالاها و محصولات مختلف ندارند، می توانند برای دریافت وام 200 میلیون تومانی و خرید در فروشگاه های قراردادی این بانک اقدام کنند. ویژگی های حامی کارت در قالب قرارداد مرابحه به مشتریان اعطا می شود. افرادی که هنوز از این طرح استفاده نکرده اند می توانند از این فرصت استفاده کنند. ضمانت اصلی اخذ این امداد، داشتن ضامن رسمی است. نرخ سود این وام بسته به مدت زمان متفاوت است و حداکثر 18 درصد است. حداکثر مدت بازپرداخت این تسهیلات 60 ماه است.

مبلغ هر قسط بسته به مبلغ وام، حداکثر نرخ سود و مدت بازپرداخت 5 میلیون و 78 هزار و 685 تومان است. سود کل تسهیلات 104 میلیون و 721 هزار و 129 تومان و کل مبلغ وام و سود 306 میلیون و 801 هزار و 129 تومان خواهد بود.

اهداف بانک ملت چیست؟

بانک ملت یکی از بانک های خصوصی پیشرو در کشور است و فعالیت خود را از سال 1359 آغاز کرد. این مجموعه با هدف دستیابی به اهدافی چون رشد و بهره وری بانک ها، سودآوری و ارائه خدمات مناسب به مشتریان، شناسایی نیازها و دسته بندی مشتریان و مرتبط با سود می باشد.

بانک ملت تاکنون موفق به کسب تندیس طلایی بانک محبوب ایران در سال 1395، عنوان سومین شرکت برتر کشور در رتبه بندی سازمان مدیریت صنعتی در سال 1394 و … شده است.

سلام نو

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا