اخبار روز

وام فوری دولت ریاست جمهوری در 23 اوت از امروز

وام فوری مجموعه ای از وام ها و تسهیلات بانکی فریبنده است. کارآفرینان، زوج‌های جوان، کارآفرینان، جویندگان خانه و به طور خلاصه هر کسی که می‌خواهد از نظر حرفه‌ای، در زندگی و تحصیل تغییر کند. به عنوان کمک می تواند از وام فوری بانک بهره مند شود. وام فوری به کمک افرادی می آید که نیاز فوری به پول زیادی دارند. زیرا مردم همیشه کمبود نقدینگی دارند. بنابراین نیاز به پول نقد برای انجام یک پروژه، مردم را به استفاده از وام های فوری و تسهیلات ارائه شده توسط بانک ها ترغیب می کند. در ادامه به آخرین اخبار از اعتبار فوری ما پرداخت می کنیم

در حالی که در سال های گذشته متداول بود متقاضیان وام اربعین به سامانه سماح استناد می کردند، اکنون این امر به خود بانک ها سپرده شده بود. حال اگر قرار باشد وام اربعین واریز شود، این وام چه زمانی فراهم می شود؟

اما اگر قرار باشد اعتبار اربعین واریز شود چه زمانی به دست زائران می رسد؟ در پاسخ به این سوال تنها خبری که تاکنون در این زمینه منتشر شده این است که میزان اعتبار پس از خروج از مرز به دست زائران می رسد.

در سال های گذشته زائران اربعین برای دریافت وام پنج میلیون یورویی اربعین به سامانه سماح مراجعه می کردند، اما به نظر می رسد امسال برنامه خاصی در این زمینه در دستور کار دولت و بانک مرکزی قرار نگرفته است و این موضوع از قبل به عهده دولت گذاشته شده است. بانک ها.

چندی پیش محمدرضا فرزین – رئیس کل بانک مرکزی که در یک برنامه تلویزیونی برای ارائه شرایط فروش ارز اربعین سال 1402 حضور پیدا کرد – درباره وام اربعین اظهاراتی داشت. بر اساس اعلام وی، سازوکار خاصی برای پرداخت این تسهیلات در سال جاری ایجاد نشده است و بانک ها بر اساس منابع و سیاست های داخلی خود، پرداخت وام اربعین به زائران را انتخاب می کنند. پس از آن بانک ملی شرایط وام اربعین را در سایت خود منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی، در طرح «زائران اربعین حسینی» زائران از روز چهارم به اربعین 1402 می روند. مرداد تا بیستم همین ماه می توانند قبل از سفر به عراق در تمامی شعب بانک ملی این وام را دریافت کنند.

متقاضیان این وام نیاز به افتتاح حساب ویژه برای این طرح دارند و پس از واریز 2.5 میلیون تومان به این حساب، می توانند 10 میلیون تومان وام بگیرند.

نرخ سود این تسهیلات بر اساس نرخ مصوب و منتشر شده توسط شورای پول و اعتبار و مدت بازپرداخت این وام 6 ماهه است. همچنین مبلغ واریز شده به حساب ویژه طرح باید تا زمان پرداخت تسهیلات و بدهی در حساب باقی بماند. این مبلغ پس از بازپرداخت کامل تسهیلات به وام گیرنده عودت داده می شود.

لازم به ذکر است متقاضیان دریافت این وام باید در زمان عقد قرارداد با بانک فاقد بدهی بلندمدت و چک نقدی باشند./تجارت نیوز

به گزارش بانک اول، مشتریان متقاضی وام 50 میلیون تومانی بانک سپه باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند و حداقل 500 هزار تومان در حساب خود نگهداری کنند. ضمناً باید حداقل سه ماه از مهلت تشکیل پرونده گذشته باشد تا بتوان برای این تسهیلات اقدام کرد. ضمانت اصلی حفظ این تسهیلات داشتن ضامن رسمی است. این وام قرض الحسنه است و سودی ندارد. تنها کارمزد دو یا چهار درصد و حداکثر مدت بازپرداخت 36 ماه است.

با توجه به مبلغ وام، حداکثر نرخ کارمزد و مدت بازپرداخت، مبلغ هر قسط یک میلیون و 476 هزار و 199 تومان است. سود کل تسهیلات 3 میلیون و 143 هزار و 173 تومان و کل مبلغ وام و سود آن 53 میلیون و 198 هزار و 173 تومان خواهد بود.

بانک سپه علاوه بر توانمندسازی اقشار کم درآمد، عموماً با توسعه و استقرار طرح تسهیلات ناگین مهر با اهدافی مانند افزایش نسبت منابع کم‌هزینه در ترکیب منابع و بهینه‌سازی قیمت پول، با تأکید بر احیای سنت قرض الحسنه و گسترش آن در سطح جامعه و نیز ترویج و توسعه بانکداری اسلامی در راستای برند بانک با قابلیت بهره برداری از شبکه بانکی و منابع وقف. برای اعتبار خوب و رفع نیازهای ضروری مشتریان تلاش می کند.

ثبت نام وام بدون ضامن مستمری بگیران آغاز شد.

سازمان تامین اجتماعی از آغاز آخرین دور ثبت نام وام بازنشستگی خبر داد. برای اخذ این تسهیلات نیازی به هیچ ضامنی نیست و طبق توافق سازمان تامین اجتماعی و بانک رفاه این وام در قالب قرض الحسنه پرداخت می شود.

اقساط وام و سود بدون ضامن برای بازنشستگان

مبلغ وام بدون وثیقه بازنشستگان در این مدت 20 میلیون تومان، تعداد اقساط آن 24 ماهه و نرخ سود آن 4 درصد است.

قرار است ۴۰ هزار وام بدون ضامن به مستمری بگیران و بازنشستگان پرداخت شود. تاریخ تشکیل پرونده برای وام های مستمری از شنبه 21 مارس است مرداد تا جمعه 27 مرداد خواهد بود.

ثبت نام در سامانه اعتبار بازنشستگی به معنای دریافت وام نیست. بلکه پس از ثبت نام، وضعیت متقاضیان این موسسه بررسی و سپس نتایج اعلام می شود. لازم به ذکر است مهلت ثبت نام وام بازنشستگی تمدید نخواهد شد.

مستمری بگیران و مستمری بگیران برای دریافت وام اضطراری مستمری بازنشستگان نیازی به مراجعه به محل جمع آوری ندارند، فقط باید در غیاب خود درخواست خود را از طریق درگاه راه اندازی شده ارسال کنند و در صورت داشتن سوال یا ابهامی می توانند 24 ساعته با کارشناسان تماس بگیرند. هر روز با شماره 1420 تماس بگیرید. با مرکز ارتباطات عمومی سازمان تامین اجتماعی تماس بگیرید و مشاوره مورد نیاز خود را دریافت کنید.

گرفتن وام فوری یکی از راه هایی است که از قدیم الایام برای تامین هزینه های زندگی در هر زمینه ای استفاده می شده است. امروزه شرایط اخذ وام فوری در هر بخش متفاوت است. از این وام ها می توان برای وام فوری مسکن، ازدواج، درمان و … استفاده کرد که متقاضیان هر یک از این وام ها می توانند با ارائه مدارک مشخص با بانک ها و مراکز معرفی شده تماس گرفته و وام فوری خود را دریافت کنند. مجلس طرح وام ازدواج فوری را تصویب کرد

مبلغ هر قسط بسته به مبلغ وام، نرخ کارمزد و حداکثر مدت بازپرداخت 5 میلیون و 524 هزار و 957 تومان است. سود کل تسهیلات 31 میلیون و 497 هزار و 397 تومان و کل مبلغ وام و سود آن 331 میلیون و 557 هزار و 396 تومان خواهد بود.

بانک قرض الحسنه مهر ایران هدف از برپایی این جشنواره را تقویت توان مالی دارندگان فعال دستگاه های پوز متصل به این مجموعه و پرداخت اعتبار ویژه دستگاه های پوز اعلام کرده است. از دیگر اهداف این جشنواره، فرصت کسب اعتبار مناسب برای خرید کالا و خدمات مورد نیاز در فروشگاه های قرارداد بانکی برای دارندگان دستگاه های پوز و افزایش فروش اقساطی محصولات برای دارندگان دستگاه های پوز در قالب «قبول کالا» است. طرح کارت» قرارداد.

طرح حامی کارت بانک ملت فقط برای خرید کالاهای مختلف است. متقاضیان برای دریافت این وام 200 میلیون تومانی باید سپرده اعتباری و موجودی حساب خوبی نزد بانک ملت داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه ماشین به نقل از این گروه، به متقاضیانی که هنوز از این فرصت استفاده نکرده و می خواهند کالا و محصولات مورد نظر خود را در شعب بانک ملت خریداری کنند، وام 200 میلیون تومانی تعلق می گیرد. این وام به صورت قرارداد مرابحه بوده و به صورت کارتی در اختیار متقاضی قرار می گیرد. به گزارش بانک ملت، متقاضیان پس از دریافت تسهیلات 200 میلیونی خرید کالا، خریدهای لازم را در طول ماه انجام دهند و در صورت تسویه مانده بدهی پس از دریافت صورت حساب، می توانند از اعتبار صندوق استفاده کنند. کارت دوباره در طول سال به طور مداوم و ماهانه. در

متقاضیان این تسهیلات باید سه حامی رسمی داشته باشند. نرخ سود این وام به مدت بازپرداخت بستگی دارد و طبق اعلام بانک ملت بین 7 تا 18 درصد است. حداکثر مدت بازپرداخت این تسهیلات 60 ماه است.

با احتساب مبلغ وام، حداکثر نرخ سود و مدت بازپرداخت، مبلغ هر قسط 5 میلیون و 78 هزار و 685 تومان است. سود کل تسهیلات 104 میلیون و 721 هزار و 129 تومان و کل مبلغ وام و سود 306 میلیون و 801 هزار و 129 تومان خواهد بود./کاماپرس

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا