اخبار روز

وام فوری 100 میلیونی برای همه/شرایط و جزئیات

شرایط و جزئیات دریافت وام 100 میلیونی را در ادامه می توانید بخوانید!

به گفته امید قالیباف، دولت برای بازپرداخت وام فوری اعلام آمادگی کرده است. این وام فوری در مبالغ مختلفی ارائه می شود. این وام فوری در شهرهای لوازم خانگی نیز قابل استفاده است.

وی افزود: این کارت های اعتباری دارای سه سقف 30 میلیون، 50 میلیون و 100 میلیون تومانی است که توسط 5 بانک صادر شده و در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

سخنگوی وزارت امنیت در خصوص برگزاری نمایشگاه دائمی لوازم خانگی گفت: متقاضیان می توانند با مراجعه به نمایشگاه یا مراکز عرضه محصولات ایرانی، کالاهای مورد نیاز خود را خریداری کنند.

به گفته قالیباف، متقاضی باید با مراجعه به سامانه جهاد کالا به نشانی jahadkala.ir، گزینه ثبت نام طرح ملی را انتخاب و پس از ثبت نام ثبت نام کند. مدارک مورد نیاز را در هر بانک بارگذاری کنید.

وی تاکید کرد: کارت ها بر اساس اعتبارسنجی مشتری توسط سیستم بانکی صادر و در نهایت کارت اعتباری به آدرس متقاضی ارسال می شود.

سخنگوی وزارت صنعت خطاب به متقاضیانی که خواهان دریافت کارت اعتباری برای خرید لوازم خانگی ایرانی هستند، گفت: بر اساس نیازسنجی انجام شده، فعلاً زوج های جوان و سایر افراد می توانند این کارت های اعتباری را دریافت کنند.

قالیباف همچنین به تشریح نرخ سود کارت های اعتباری پرداخت و افزود: نرخ سود این کارت ها 18 درصد با مدت بازپرداخت سه ساله است. البته باید تاکید کنم کالاهای خریداری شده با این کارت 5 درصد زیر قیمت بازار به فروش می رسد.

وی افزود: در گام اول این کارت ها برای 250 هزار نفر در نظر گرفته شده است.

منبع : بانک اول

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا