اخبار روز

وام خوب 300 میلیونی رئیسی به همه دریافت کنندگان بودجه

وام قرض الحسنه وامی است که بانک ها برای کمک به اقشار کم درآمد جامعه در نظر گرفته اند. وام قرض الحسنه یکی از پرطرفدارترین وام ها در بین مردم است زیرا همانطور که از نام آن پیداست وام قرض الحسنه نسبت به سایر وام ها وام با سود کمتر است. در زیر پیام های جدیدی از وام مسکن این را بخوان

جدیدترین اخبار دریافت وام با شرایط استثنایی منتشر شد.

وام یکی ایجاد آسایش در زندگی مردم و امروز یکی از ترفندهای دنیای اقتصاد است یکی یکی از راهکارهایی است که افراد برای تامین نقدینگی لازم برای مشاغل مختلف خود از آن استفاده می کنند. وام بانکی مجموعه ای از وام های خوب و تسهیلات وسوسه انگیز بانکی است. کارآفرینان، زوج‌های جوان، کارآفرینان، افرادی که به دنبال مسکن هستند و به طور خلاصه، هر کسی که می‌خواهد تغییری در حرفه، زندگی و تحصیلات خود ایجاد کند. برای کمک می تواند از وام بانکی بهره مند شود

وام مسکن مهر تا 300 میلیون تومان

*بدون کسر از حقوق*

*براساس اسناد کاری*

*بدون نیاز به سپرده*

* ظرف 15 روز

* حتی به شکل صلیب

*بدون نیاز به بررسی

*فقط با سفته*

بازپرداخت 24 ماهه

وام قرض الحسنه بانک مهریران با سقف 150 میلیون

60 میلیون وام مسکن بدون اثبات کار با یک چک

با بازپرداخت 24 ماهه و 36 ماهه

پرداخت وام از 30 تا 200 میلیون برای همه

در طرح صبا، بانک کارآفرین برای تعمیر و نوسازی املاک، خرید کالاهای بادوام مصرفی و خدمات تا سقف 200 میلیون تومان تسهیلات ارائه می کند.

این طرح فقط برای اشخاص حقیقی در نظر گرفته شده است و پرسنل شرکت ها و سازمان های طرف قرارداد بانک کارآفرینان نیز می توانند از این طرح اعتباری در قالب شرایط ویژه استفاده کنند. به متقاضیان امکان خرید کالاهای 30، 70، 100 و 200 میلیون تومانی داده می شود. مدت بازپرداخت وام های بالای 30 میلیون تومان 36 ماه و تسهیلات بالای 70 میلیون تومان 48 ماه است. این مدت برای وام های بالای 100 و 200 میلیون تومان 60 ماه است.

تسهیلات طرح مذکور در قالب قرارداد مرابحه در اختیار متقاضیان قرار می گیرد. برای اعطای این وام، حساب افراد اعتبارسنجی شده و سابقه مالی وی تایید می شود. متقاضی برای واجد شرایط بودن برای دریافت وام باید مدارک و ضمانت نامه های مورد قبول بانک را ارائه دهد./Kamapress

وام 50 میلیونی رئیسی با سود 4 درصد

معاون امور داوطلبانه جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: میزان تسهیلات در نظر گرفته شده برای بیماران نیازمند حداکثر 50 میلیون تومان با نرخ سود 4 درصد در سال است که با دوره بازپرداخت در اختیار این متقاضیان قرار می گیرد. تا 5 سال.

غلامرضا دوستی در جلسه هم اندیشی ارائه خدمات به بیماران نیازمند و بررسی راهکارهای مناسب برای اعطای وام به بیماران خاص و صعب العلاج اظهار داشت: با توجه به افزایش روزافزون بیماری های خاص، بخشی از مشکلات بیماران بی بضاعت و بیماران خاص حل شود. هزینه های درمان و همچنین ماموریت و ماموریت جمعیت هلال احمر برای کاهش آلام انسانی در جامعه و افزایش اثربخشی خدمات حمایتی به بیماران با پیگیری های انجام شده توسط سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر و تسهیلات بانکی به این بیماران نیازمند پرداخت می شود.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قزوین، وی افزود: از آنجایی که این وام به صورت جداگانه به استان ها پرداخت می شود، این جلسه با هدف انعکاس مشترک ارائه خدمات به بیماران نیازمند و بررسی راهکارهای مناسب برای اعطای تسهیلات در آنجا برگزار می شود. به طور ویژه راه اندازی شد تا بیماران نیازمند بیشتری نیز بتوانند از این تسهیلات استفاده کنند.

دوستی تصریح کرد: بیمارانی که نیاز به استفاده از این تسهیلات دارند می توانند برای استفاده از این تسهیلات مدارک خود را به شعب جمعیت هلال احمر در شهرستان های استان ارائه کنند. به این متقاضیان این تسهیلات با دوره بازپرداخت حداکثر 5 ساله ارائه می شود.

وی به مدارک مورد نیاز برای ورود به این مرکز اشاره کرد و گفت: بیماران نیازمند باید صورتحساب دارویی خود را مهر دریافت کنند. مهر قبض داروخانه یا بیمارستان را بر اساس هزینه های درمانی لازم پرداخت شده توسط متقاضی به همراه خلاصه پرونده بیمارستان ارائه دهید.

این مسئول گفت: پس از ارائه مدارک لازم و تکمیل پرونده از سوی متقاضیان، مراحل پشتیبانی و برنامه ریزی در کمیته اعتباری مربوطه انجام و افراد واجد شرایط به بانک عملیاتی معرفی خواهند شد.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان در پایان گفت: متقاضیان ثبت نام در سامانه سخا و داوطلبان، مددکاران و جوانان داوطلب هلال احمر این استان و خانواده های محترم آنان نیازمند خدمات درمانی و بهداشتی هستند. “هزینه های درمان تمرکز اصلی این طرح است.

پرداخت وام 130 میلیونی به مشمولان کمکی

خانواده های دارای فرزند باید وام مسکن جداگانه دریافت کنند. مبلغ وام بسته به تعداد فرزندان خانواده بین 70 تا 130 میلیون تومان است. اما شرایط پرداخت وام مسکن فرزند چیست؟

بانک مرکزی روز گذشته بخشنامه پرداخت وام مسکن در مورد قانون جوانان مردم را ابلاغ کرد. طبق این بخشنامه:

الف) خانوارهایی که پس از سال 1399 صاحب دو فرزند شده یا خواهند شد، 130 میلیون تومان

ب) خانوارهایی که بعد از سال 1399 صاحب فرزند شده یا خواهند شد، 110 میلیون تومان

ج) خانوارهای دو نفره (زن و شوهر) 70 میلیون تومان وام مسکن دریافت می کنند.

این وام در قالب حق جوانان جمعیت پرداخت می شود و جدا از وام رهنی است که هر شخصی می تواند دریافت کند.

وام مسکن

شرایط اخذ وام برای اسکان کودکان

وام تولد توسط شش بانک مسکن، کشاورزی، صادرات، بازرگانی، توسعه تعاون و شرکت دولتی پست بانک پرداخت می شود. مدت بازپرداخت این وام حداکثر 10 سال است. در خصوص پرداخت وام سود و کارمزد سالانه وام ذکر نشده است، اما سایر وام های قابل پرداخت در قالب قانون جوانان جمعیت پیش بینی می شود در قالب قرض الحسنه پرداخت شود که این وام همچنین قرض الحسنه.

اما چه شرایطی برای دریافت وام وجود دارد؟ اعطای این وام بستگی به میزان اعتبار متقاضی دارد. در صورت تایید اعتبار فرد، برای تامین وام، سفته و ضامن معتبر لازم است.

همچنین یکی شرط مهم بازپرداخت این وام این است که متقاضی آپارتمان نداشته باشد و از هیچ یک از گزینه های بانک مسکن استفاده نکرده باشد.

اما آیا این وام فقط برای خرید آپارتمان در نظر گرفته شده است یا برای سپرده گذاری؟ همانطور که ایسنا اعلام کرد، وام فرزند بسته به نیاز خانواده برای خرید، ساخت خانه و یا به صورت پیش پرداخت قابل استفاده است.

اما نکته قابل توجه این است که اگرچه ماجرای پرداخت وام کودک از سال گذشته در قالب ها و عناوین مختلف مطرح شده است، اما بسیاری از متقاضیان می گویند هنوز موفق به دریافت هیچ یک از این نوع وام ها نشده اند.

از سوی دیگر، همه خانواده‌های دارای فرزند مشمول دریافت انواع وام‌های جوانان نیستند و این فرصت تنها در اختیار خانواده‌هایی است که نرخ زاد و ولد در شهر محل زندگی فرزند و پدرشان کمتر از 2.5 باشد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا