اخبار روز

وام بدون وثیقه تامین اجتماعی برای بازنشستگان/شرایط


به گفته پی ام آپ، سازمان تامین اجتماعی از آغاز آخرین دور ثبت نام وام بازنشستگان خبر داد. برای دریافت این تسهیلات نیازی به ضامن نیست و این وام به صورت قرض الحسنه با توافق سازمان تامین اجتماعی و بانک رفاه پرداخت می شود.

مبلغ وام بدون وثیقه بازنشستگان در این مدت 20 میلیون تومان، تعداد اقساط آن 24 ماهه و نرخ سود آن 4 درصد است.

فرض بر این است که 40 هزار وام بدون وثیقه به بازنشستگان و مستمری بگیران پرداخت شود. تاریخ ثبت نام وام بازنشستگان از روز شنبه 21 می باشد مرداد تا جمعه 27 مرداد بودن.

ثبت نام در سامانه وام بازنشستگان به معنای دریافت وام نیست. بلکه پس از ثبت نام، وضعیت متقاضیان این تسهیلات بررسی و سپس نتایج اعلام می شود. لازم به ذکر است مهلت ثبت نام وام بازنشستگان تمدید نخواهد شد.

سایت ثبت نام وام بدون وثیقه بازنشستگان

برای ورود به سایت ثبت نام وام مستمری بگیران 1402 بدون پشت نویسی اینجا کلیک کنید. مستمری بگیران تامین اجتماعی پس از قرعه کشی انتخاب و جهت دریافت وام به بانک رفاه کارگران معرفی خواهند شد.

بر اساس اطلاعیه سازمان تامین اجتماعی، متقاضیان ثبت نام وام بدون ضامن بازنشستگی باید دارای شرایط زیر باشند.

بازنشستگان و مستمری بگیران برای دریافت وام اضطراری بازنشستگان نیازی به مراجعه به هیچ مجموعه ای ندارند، فقط باید درخواست خود را به صورت غیرحضوری از طریق درگاه ارائه شده ثبت کنند و در صورت داشتن هرگونه سوال یا ابهامی می توانند به صورت 24 ساعته با کارشناسان تماس بگیرند. . به روز رسانی با شماره گیری 1420 با مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا