اخبار روز

واریز 30 میلیون به حساب مستمری بگیران مراحل ثبت نام وام بازنشستگی بدون کارت عضویت

فهرست مشمولان دریافت وام اضطراری جدید از سوی صندوق بازنشستگی کشوری به بانک صادرات ارسال شده و قرار است به زودی واریز شود.

این تسهیلات بالغ بر 30 میلیون تومان با اقساط 36 ماهه و ماهانه در قالب جدول زمانی به مستمری بگیران واجد شرایط پرداخت می شود./ منبع: ایلانا

زمان واریز وام بازنشستگان کارگری اعلام شد

وام ضروری بازنشستگان شاغل در روزهای اول مرداد سپرده می شود

به گزارش تجارت نیوز، ثبت نام مرحله اول وام 30 میلیون تومانی 1403 مستمری بگیران تامین اجتماعی از اوایل تیرماه از طریق مراکز بازنشستگی آغاز شد و در این مرحله 40 هزار سهمیه برای ثبت نام مستمری بگیران در نظر گرفته شد.

به گفته روسای کانون های بازنشستگی، این وام ها از ۱۴ مردادماه به حساب بازنشستگان واریز می شود.

زمان ثبت نام دوره بعدی اعتبار پایه مستمری بگیران هنوز مشخص نیست و در آینده از طریق تامین اجتماعی اعلام خواهد شد.

برای دریافت وام تامین اجتماعی برای بازنشستگان چه مدارکی لازم است؟

تسهیلات اعتباری مستمری بگیران در سال جاری به 30 میلیون تومان افزایش یافت. اما برای دریافت وام مستمری بگیران از تامین اجتماعی چه شرایط و مدارکی لازم است؟

به گزارش تجارت نیوز، سازمان تامین اجتماعی چندی پیش از آغاز دوره ثبت نام اولین مرحله پرداخت تسهیلات قرض الحسنه مستمری بگیران و مستمری بگیران این سازمان خبر داد. طبق اعلام سازمان تامین اجتماعی، تسهیلات وام مستمری بگیران ۱۰ میلیون تومان افزایش یافت و اکنون به ۳۰ میلیون تومان رسیده است. اما برای دریافت وام مستمری بگیران اجتماعی چه شرایط و مدارکی لازم است؟

متقاضیان دریافت وام مستمری بگیران تامین اجتماعی جهت ثبت نام اولیه این وام به سایت کانون بازنشستگان تهران مراجعه و در قسمت پرکاربردترین خدمات، گزینه ثبت نام وام را انتخاب کنند. مستمری بگیران در گام اول باید مشخصات هویتی خود شامل نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، شماره مستمری، تلفن همراه، آدرس و دلیل درخواست را ارائه کنند.

نکته جالب اینجاست که متقاضیان برای ثبت نام در این وام نیازی به کارت عضویت کانون بازنشستگان تهران ندارند و تنها چیزی که نیاز دارند پنج صفر در ردیف شماره عضویت و اولین تاریخ در ردیف تاریخ وام است. اسفند 1403 را وارد کنید. شماره مستمری و کد شعبه نیز در کارت عضویت مستمری بگیران موجود است.

وام برای بازنشستگان

در صورت موافقت بانک رفاه با درخواست متقاضی برای دریافت وام مستمری بگیران تامین اجتماعی، این موضوع از طریق پیامک به شماره تلفن همراه وی اطلاع رسانی می شود. در نهایت بانک کارگزاری اقدامات اداری و بررسی های لازم را برای بازپرداخت وام آغاز کرده و مبلغ این تسهیلات پس از حدود یک هفته به حساب بازنشستگی متقاضی واریز می شود.

شایان ذکر است مستمری بگیرانی که وام آنها تایید می شود باید حداقل 50 هزار تومان در حساب بانک رفاه خود داشته باشند تا مبلغ تمبر سپرده وام از حساب آنها برداشت شود.

شرایط دریافت وام 30 میلیون تومانی مستمری بگیران

برای دریافت این وام متقاضیان مستمری بگیر باید 78 سال به بالا باشند، حساب بانکی آنها مسدود نشود و مالکیت تلفن همراه به نام متقاضی باشد. ضمناً متقاضیان نباید سابقه چک نقدی یا بدهی معوق به سیستم بانکی داشته باشند، موجودی حساب آنها حداقل 100 هزار تومان باشد و در دو سال گذشته از این تسهیلات استفاده نکرده باشند.

همچنین 40 هزار وام قرض الحسنه در این زمان به بازنشستگان و مستمری بگیران واجد شرایط با سهمیه مشخص برای هر استان پرداخت می شود. پس از به حد نصاب رسیدن ثبت نام کنندگان، وب سایت به طور خودکار بسته می شود.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا