اخبار روز

مهم/واریز 30 میلیون به حساب بازنشستگان کشوری

با وجود اینکه قرعه کشی وام 30 میلیون تومانی از صندوق بازنشستگی کشوری برگزار شده و مراحل بازپرداخت وام نوبت های 5، 6 و 7 در سایت صندوق بازنشستگی کشوری مشخص شده است، اما هنوز از واریز وام به بازنشستگان خبری نیست. . در حالی که قرعه کشی وام 30 میلیون تومانی انجام شده است. صندوق بازنشستگی کشوری تومانی تکمیل و پرداخت مراحل وام پنجم، ششم و هفتم در سایت صندوق بازنشستگی کشوری مشخص شده است، اما هنوز خبری از ورود وام به حساب بازنشستگان نیست.

ایلنا: اگرچه قرعه کشی وام 30 میلیونی تومبای صندوق بازنشستگی کشوری انجام شده و مراحل پرداخت وام پنجم، ششم و هفتم در سایت صندوق بازنشستگی کشوری مشخص شده است، اما با دریافت این خبر هنوز خبری نیست. یکی از مستمری بگیران درباره واریز وام به حساب بازنشستگان گفت: در حال ساماندهی فرآیند پرداخت وام هستیم. متاسفانه مدتی است که برنامه ریزی منظم و زمان بندی مشخصی در پرداخت وام وجود ندارد و این مشکل مشکلاتی را برای بازنشستگان ایجاد کرده است.

آیا یک ناهار شرکتی متنوع و خوشمزه می خواهید؟ سفارش ماهی مامان

وی افزود: اگر منابع مالی برای وام تامین می شود چرا بانک آن را پرداخت نمی کند؟ انتظار داریم وام ها به موقع و طبق برنامه اعلام شده بازپرداخت شود.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا