اخبار روز

واریز 1200000 تومان سهام یک تا سه

رئیس هیئت مدیره تعاونی ها سهام عدالت کشوری در خصوص اعطای تسهیلات کم بهره به سهامداران هلدینگ گفت: سقف تسهیلات 30 تا 100 میلیون تومان است.

به گزارش تجارت نیوز، عسکری توکلی; رئیس هیئت مدیره شرکت سهامی کشور ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه آمل با اشاره به تقسیم سود سهام در سال جاری در دو فاز اظهار داشت: این دو فاز همانند سال های گذشته. ، در پایان آذر و در پایان اسفند امسال این اتفاق خواهد افتاد.

وی توضیح داد: تقاضای مردم نسبت به بقیه باعث تفاوت در سود می شود اسفند سال گذشته در دستور کار دولت سیزدهم قرار گرفت، افزود: طبق توافق با متولی این سود باید تا پایان پرداخت شود. خرداد انجام شود، اما تاکنون این اتفاق نیفتاده است.

رئیس هیئت مدیره شرکت سهامی کشور گفت: پرداخت نشدن این سود به دلیل تاخیر در پرداخت دو شرکت است که به دلیل عدم پرداخت است. خرداد پیگیری های لازم از نظر عدالت در دستور کار قرار دارد تیر ماه برای انجام

توکلی بزرگ ترین دستاورد سهام عدالت را مرتبط با دولت سیزدهم دانست و گفت: در این دولت برای هر فرد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد از یک میلیون و 200 هزار تومان تا 2 میلیون و 500 تومان سود داشتیم. “

وی در خصوص اعطای تسهیلات کم سود به سهامداران شرکت سهامی عام خاطرنشان کرد: این طرح در راستای آزادسازی سهام توسط مقام معظم رهبری برای طول عمر مردم در شرکت های سهامی عام و همچنین دولت و دولت است. مدیران سهام عدالت وظیفه دارند به شرایطی برای ارائه تسهیلات به مردم فکر کنند.

رئیس هیئت مدیره تعاونی های سهامی کشور با اعلام اینکه در چارچوب این برنامه ها جلسات مکرر مرکز و اتحادیه تعاونی های سهامی با مدیران دو بانک عامل برگزار می شود، افزود: با تصویب بر اساس در این طرح مقرر شد در مرحله اول هر سهامدار بین 30 تا 100 میلیون تومان در دسترس قرار گیرد.

توکلی ادامه داد: شرایط دریافت این تسهیلات برای مردم این است که فرد سهامدار باشد، سهام فرد آزاد نباشد و در شرکت سرمایه پذیر باشد، مقدمات اولیه انجام شده و منتظریم. با پایان انتخابات ریاست جمهوری، مرحله عملیاتی آغاز می شود که در مرحله اول به خانواده ها تعلق می گیرد.

وی با تاکید بر اینکه برای حمایت از شرکت های سهامی عام، حضور رئیس ذیصلاح و معتقد به این شرکت ضروری است، سپس از اجرای طرحی جدید و مهم در این شرکت خبر داد و گفت: این طرح به دستور وزیر اقتصاد انجام شده است. بیان شد بیمه کلیه سهام سهامداران در صورت خسارت توسط شرکت سرمایه گذار در مدت چهار سال و همچنین غرامت 30 میلیون تومانی برای فرد متوفی و ​​پوشش این بیمه در این طرح جدید لحاظ شده است.

وی خاطرنشان کرد: 15 میلیون تومان هزینه درمانی تحت پوشش بیمه قرار می گیرد، این طرح به تصویب بیمه مرکزی رسیده و به زودی به تصویب سازمان بورس کشور می رسد.

توکلی با یادآوری اینکه «در حال حاضر 49 میلیون ایرانی از سود شرکت‌های سرمایه‌گذاری سود می‌برند»، گفت: در دولت یازدهم و دوازدهم از 11 شرکتی که با تلاش این دولت از سبد سرمایه‌گذاری خارج شدند، بازده سرمایه‌گذاری بوده است. کاهش هر یک از این شرکت ها در دستور کار بود.

این مسئول گفت: در دولت شهید آیت الله رئیسی 130 سود همات بین سهامداران تقسیم شد.

جزئیات وام دادن به سهامداران

با طرح کارت اعتباری سهامدار می توانید تا 60 درصد از ارزش سهام خود را به عنوان وام دریافت کنید. البته این مبلغ به صورت نقدی پرداخت نمی شود، اما شما یک کارت اعتباری در دست دارید و می توانید با مراجعه به برخی از فروشگاه های زنجیره ای در حدی که اعتبار در اختیار شما باشد خرید کنید.

در اینجا به 8 سوال در مورد طرح کارت اعتباری سهامداران پاسخ داده شده است. حقوق صاحبان سهام چگونه پرداخت می شود؟

این تسهیلات در قالب کارت اعتباری به متقاضیان پرداخت می شود. هدف از ارائه این تسهیلات با توجه به شرایط بورس، ایجاد انگیزه برای برگزاری این هلدینگ ها و کاهش فشار فروش در بازار است.

چه کسی می تواند کارت اعتباری سهامدار دریافت کند؟

اولین نکته این است که همه افرادی که عدالت دارند می توانند از چنین سلاح هایی استفاده کنند. البته ابتدا باید هویت افراد از طریق سامانه سجام احراز هویت شود که این امر می تواند به صورت حضوری یا حضوری انجام شود. یکی یکی از مهم ترین شرایطی که باید بدانید این است که برای دریافت کارت اعتباری وام سهام عدالت، افراد باید دارای سهام عدالت به ارزش یک میلیون تومان یا ۵۰۰ هزار تومان باشند. اگر از یکی در صورت صدور حکمی از سوی مراجع قضایی مبنی بر توقیف سهام سرمایه متقاضی وام، امکان دریافت وام سهام عدالت برای متقاضی وجود ندارد.

متقاضیانی که سهام عدالت را آزاد کرده اند و متقاضی دریافت کارت اعتباری وام سهام عدالت ۱۴۰۳ هستند، باید در نظر داشته باشند که حتی اگر بخشی از سهام خود را فروخته باشند، نمی توانند این وام را دریافت کنند. افرادی که می خواهند کارت اعتباری وام سهام عدالت دریافت کنند باید در بانکی که می خواهند وام دریافت کنند حساب داشته باشند. یکی از شرایط دریافت این وام داشتن کارت هوشمند ملی است. در واقع شناسنامه و شناسنامه از جمله مدارک لازم برای دریافت این وام است.

چگونه می توانم کارت اعتباری وام سهام عدالت بگیرم؟

برای دریافت کارت اعتباری قرض الحسنه 1403 به دو صورت مراجعه حضوری به شعب بانک های عملیاتی و غیر حضوری از طریق اپلیکیشن ایوا، بله و شصت استفاده می شود.

کارت اعتباری وام سهام عدالت چه می کند؟

مشمولان سهام عدالت می توانند با دریافت کارت اعتباری وام سهام عدالت و مبلغ وام اختصاص یافته، کالاهای مختلف را از فروشگاه های طرف قرارداد با بانک های نماینده ارائه دهنده وام سهام عدالت خریداری کنند.

مبلغ وام سهام عدالت چقدر است؟

هر یک از دارندگان این سهام می توانند تا 50 درصد از ارزش سهام خود را به صورت وام دریافت کنند و با استفاده از کارت اعتباری ویژه در نقاط مختلف خرید کنند. ظاهرا این وام 5 یا 10 میلیون تومان بسته به حجم سبد سهام هر فرد است.

اقساط وام سهام عدالت چگونه محاسبه می شود؟

سهامدارانی که 10 میلیون تومان وام دریافت می کنند باید ماهانه 362 هزار تومان و کسانی که وام 5 میلیون تومانی دریافت می کنند باید 181 هزار تومان در ماه پرداخت کنند. مدت بازپرداخت اقساط تسهیلات سهام عدالت 3 سال است و در صورت بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی از سوی متقاضیان ظرف مدت یک ماه سودی تعلق نمی گیرد. در صورت عدم بازپرداخت وجه پس از یک ماه، بازپرداخت تسهیلات 3 ساله در نظر گرفته شده و کارمزد آن متفاوت خواهد بود.

چگونه وام سهام را ثبت کنم؟

برای دریافت این تخفیف که به صورت کارت اعتباری به متقاضی پرداخت می شود، پس از احراز هویت از طریق سامانه سجام، می توانید با ورود به اپلیکیشن هایی مانند ایوا، بله و شصت، مشخصات خود را ثبت کرده و مراحل لازم را برای دریافت کارت انجام دهید. کارت اعتباری سهام کاربر ابتدا باید امضای دیجیتال خود را تعریف کند. در این صورت کاربر سهام خود را گرو می گذارد و می تواند از آن برای دریافت وام کارت اعتباری متناسب با ارزش فعلی سهام استفاده کند. کارت اعتباری دریافتی قابل استفاده در فروشگاه های وین مارکت، افق کروش و رفاه می باشد. برای استفاده از این سرویس، اطلاعات هویتی دارنده کارت یا حساب بانکی مبدا باید با مالک سیم کارت مطابقت داشته باشد.

مدت زمان صدور کارت اعتباری وام سهام عدالت چقدر است؟

پس از انجام مراحل ثبت اطلاعات سامانه ایوا و سایر سامانه های مرتبط، طی دو تا سه روز کارت اعتباری دیجیتال صادر می شود. سپس دارندگان کارت می توانند با مراجعه به فروشگاه های طرف مقابل، بارکد فروشگاه را اسکن کرده و با استفاده از کارت اعتباری مبلغ را تعیین کنند./ مصاحبه گر 24

شرایط اعطای وام به سهامداران

جزئیات اعطای وام به سهامداران فاش شده است. مدت بازپرداخت اقساط وام سهام عدالت نیز سه سال است و در صورت بازپرداخت اقساط وام دریافتی از سوی متقاضیان ظرف یک ماه سودی تعلق نمی گیرد.

از ابتدای سال 2019 با بحث آزادسازی سهام، امکان داد و ستد، خرید و فروش فراهم شد و مردم می توانند در مورد مدیریت سهام خود تصمیم بگیرند. اکنون این پیش نیاز ایجاد شده است تا سهامدارانی که هنوز هیچ یک از سهام خود را نفروخته اند، بتوانند با اعتبارسنجی سهام خود در بانک، کارت اعتباری سهام دریافت کنند. در زیر توضیحات مفصلی در مورد این حوزه ارائه خواهیم کرد.

پس از ماه ها فراز و نشیب، طرح کارت اعتباری دارندگان سهام با تصمیم شورای عالی بورس و بانک مرکزی در دستور کار قرار گرفت و مشمولان آن می توانند تا سقف 60 درصد از ارزش سهام را دریافت کنند. سهام خود را از طریق این کارت. هدف از ارائه این تسهیلات با توجه به شرایط بورس، ایجاد انگیزه برای برگزاری این هلدینگ ها و کاهش فشار فروش در بازار است.

برای اخذ این تخفیف که به صورت کارت اعتباری به متقاضی پرداخت می شود، باید هویت فرد از طریق سامانه سجام احراز هویت شود که می تواند به صورت حضوری یا حضوری انجام شود. را

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا