اخبار روز

یارانه ویژه 1 میلیون تومانی به حساب این دسته از افراد واریز می‌شود/ جزئیات

به گفته پی ام آپ، رضا سلم آبادی، در خصوص کیف پول کفارات در کارت‌های صندوق امداد ولایت مددجویان تحت حمایت این نهاد، اظهار کرد که به دلیل اینکه کفارات جزو وجوهات شرعی است و برای خرید نان افراد نیازمند باید صرف شود، لازم است که دقت‌های لازم در هزینه کرد آن به عمل آید.

همچنین، مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی، با اشاره به پرداخت‌های انجام شده به مددجویان تحت حمایت با حفظ کرامت آن‌ها، اعلام کرد که با استفاده از ارتباط بانکی با بانک سپه، کیف پول روی حساب مددجویان در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت ایجاد می‌شود و به دستگاه پذیرنده نانوایی‌های دولتی خراسان رضوی متصل شده است.

وی افزود: کفاره واریز شده که در این کیف پول قرار می گیرد به طور کامل از سایر مبالغ موجود در حساب مشتری جدا می شود و فرد با حفظ حرمت نان را از نانوایی خریداری می کند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: جمع آوری کفاره از روز عید سعید فطر آغاز می شود و گاهی تا ماه مبارک سال بعد ادامه می یابد اما بیشتر در روز عید سعید فطر واریز می شود. فطر

به گفته‌ی سخنگوی مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی سازمان صندوق کفارات، مردم می‌توانند کفارات خود را به صورت نقدی از طریق پایگاه‌هایی که در روز عید فطر در سراسر کشور برپا می‌شود و یا با شماره کد #۰۵۱*۸۸۷۷* و یا از طریق دستگاه‌های پوز پیش بینی شده در این پایگاه‌ها که مستقیماً به حساب صندوق کفارات متصل است، واریز کنند.

همچنین، در ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان، رزمایش کمکهای مؤمنانه با حضور مسئولین و فرماندهان استانی و شهرستانی در گلزار شهدای یاسوج برگزار شد.

با اشاره به رزمایش کمک مؤمنانه که به‌همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه عشایر در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، سرهنگ رضایی اظهار داشت که سازندگی ناحیه مقاومت بسیج عشایر در مناطق عشایری استان با ورود به ماه مبارک رمضان، با همکاری گروه‌های جهادی و مردمی، اقدامات خیلی خوبی انجام داده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: از جمله توزیع بیش از 1000 بسته معیشتی، فعالیت 16 گروه جهادی در مجموع 90 نفر که شامل 17 پروژه از جمله ساخت مسجد است. , خانه , ساختن حمام , ساختن منبع آب . همچنین 60 جفت کفش و لباس برای دانش آموزان عشایری. ترخیص بیمارستانی بیماران نیازمند، ارائه خدمات پزشکی و دامپزشکی، آموزش و همچنین ایجاد اشتغال به ارزش 23 هزار میلیون تومان در مناطق عشایری استان و ….

رضایی تصریح کرد: در این رزمایش گروه های جهادی بیش از 600 بسته معیشتی را بین نیازمندان مناطق عشایری استان توزیع می کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان گفت: بسته های معیشتی شامل حبوبات، برنج، مرغ، روغن، رب گوجه فرنگی، خرما، ماکارونی و سایر اقلام به ارزش هر بسته یک میلیون تومان است.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بسته است
دکمه بازگشت به بالا