اخبار روز

یارانه نقدی آبان ماه 1402 بدون تغییر واریز شد!/جزئیات

یارانه نقدی آبان ماه ۱۴۰۲ بدون تغییر به حساب همه افراد مشمول دریافت یارانه در سراسر کشور واریز شد.

 

به گزارش بازتاب آنلاین به نقل از تسنیم، یکصد و پنجاه و سومین مرحله معیشت مبتنی بر فنا اعلام شده از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ساعت 24 روز شنبه 20. آبان ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.

در نتیجه اگر سرپرستان خانوار بین دهک اول و سوم باشند به ازای هر نفر 400 هزار تومان و اگر بین دهک چهارم و نهم باشند به ازای هر نفر 300 هزار تومان به حساب آنها واریز شد.

پیش از این خبرهایی مبنی بر تغییر اعشار و تبدیل آن به صدک مشمولان دریافت یارانه نقدی منتشر شده بود که ظاهرا هنوز تغییری در این زمینه صورت نگرفته است.

در صورتی که سرپرستان خانوار از صورتحساب الکترونیکی استفاده نکرده باشند، کل مبلغ یارانه قابل برداشت است و در صورت استفاده از آن، همان مبلغ یارانه خانوار کسر و مابقی به حساب سرپرست خانوار واریز می شود.

در صورتی که سرپرستان خانوار قبلا برای دریافت وام 10 میلیون ریالی از محل تاج دوم اقدام کرده باشند، مابقی پرداختی این وام از مبلغ واریز شده به حساب آنها کسر می شود.

همچنین سرپرستان خانوارهایی که تسهیلات اعزام به عتبات عالیات (عربین) را دریافت کرده اند از حساب آنها کسر شده است.

 

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا