اخبار روز

واریز مرحله سوم وام به مستمری بگیران.


در چهل و ششمین سفر استانی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و هیات همراه، ساختمان جدید ادارات کل و ادارات درمان تامین اجتماعی استان البرز و همچنین در بازدید دکتر جدید افتتاح شد. ساختمان پلی کلینیک شهید. مجید مجیدیان راد در کرج از خانواده ممتاز این شهید راه سلامت تجلیل شد.

میرهاشم موسوی در حاشیه بازدید از پلی کلینیک شهید مجید مجیدیان راد با قدردانی و قدردانی از همراهی دستگاه های بهداشتی و درمانی و به ویژه شهدای این ناحیه، ادامه راه این عزیزان را تاریخی و ماندگار برشمرد. الگویی برای همه دوران ها و بیان کرد: وظیفه داریم به همه شهدا اعم از شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهدای مدافع سلامت و همه شهدا تکریم کنیم و راه آنها را ادامه دهیم. این کمترین کاری است که ما می توانیم انجام دهیم وگرنه نه ما و نه شما قادر به جبران زحمات بزرگ این افراد نیستیم. شهدای گرانقدر ما «اندربهم یرزگون» هستند و در پیشگاه خداوند از روزی و برکت بهره مند و دارای مقامی والا و والا هستند. شهدای ما دارای ویژگی‌های بزرگ و برجسته‌ای بوده‌اند که خداوند آن‌ها را برگزیده است و برای بقیه، شهادت نعمت عظیمی است که به همه نمی‌رسد و تصادفی نیست.

موسوی با تقدیر از خانواده دکتر مجید مجیدیان راد از اولین شهدای مدافع سلامت و همکاران سازمان تامین اجتماعی گفت: شهید دکتر مجید مجیدیان راد که از همکاران درمان تامین اجتماعی معاونت بهداشت بود او خود فرزند شهید بود و خون پدر شهید راهنمای پسری بود که راه پدر را ادامه داد و در راه دفاع از سلامت مردم ادامه داد و به شهادت رسید. این شهید عزیز و بزرگوار مایه افتخار ماست و به وجود این خانواده بزرگوار در تامین اجتماعی افتخار می کنیم. ما باید خانواده معزز شهدا را تکریم و تکریم کنیم و اولین حق شهدا که باید ادا کنیم ادامه راه شهید است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: آسایش و آرامشی که اکنون داریم مرهون اقدامات و فعالیت های مدعیان سلامت و کادر درمانی است که در دوران کرونا شهدای بزرگی را تقدیم انقلاب، اسلام و مردم کردند. . با خدمت به مردم و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا باید کاری کنیم که این جان های از دست رفته مدیون مردم و نظام نباشیم. امیدواریم با خدمت به مردم راه شهدا را ادامه دهیم تا راه و سنت شهدا ادامه یابد.

مدیرعامل در رابطه با توسعه خدمات این سازمان نیز به تلاش برای بهبود شرایط خدمات در مراکز املاک و طرفین قرارداد اشاره کرد و گفت: پرداخت به موقع مطالبات طرفین یکی از اولویت های مهم جامعه در حوزه درمان است. سازمان حراست و در ادامه پرداخت های انجام شده در روزهای اخیر، شش میلیارد توکن دیگر از مطالبات طرف های قرارداد این سازمان در سراسر کشور پرداخت شد که حدود 4000 میلیارد تومان آن به مراکز دانشگاهی و 2 میلیارد تومان اختصاص یافت. به مراکز و ادارات قراردادی غیر دانشگاهی که به صورت خصوصی پرداخت می شود. امیدواریم با بهبود شرایط مالی سازمان که متاثر از برنامه های تحول آفرین است. روال پرداخت مطالبات از مراکز پیمانکار روز به روز بهبود می یابد و فاصله مطالبات این مراکز به حداقل می رسد.

به گزارش روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی افزود: همچنین برای کمک به بهبود معیشت بازنشستگان از ابتدای سال جاری تاکنون 117 هزار متقاضی وام قرض الحسنه دریافت شده است. . پرداخت شده. مرحله سوم این وام که مبلغ آن 20 میلیون تومان است و ثبت آن به طور کامل به صورت پیش فرض انجام شد؛ 40 هزار نفر حقوق گرفتند. انشاالله در نظر داریم اعطای وام قرض الحسنه به بازنشستگان را با قوت ادامه دهیم و در مراحل بعدی به امید خدا بازنشستگان واجد شرایط بیشتری از این تسهیلات برخوردار شوند.

منبع: ایسنا


مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا