رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی کشور از پیگیری جدی واریز یک میلیون تومان به حساب بازنشستگان تامین اجتماعی خبر داد.

به گزارش بازتاب آنلاین به نقل از اندیشه ماشین ساز، پرداخت علی الحساب 3 ماه حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در اندیشه ماشین ساز و زمان واریز مابقی معوقات همسان سازی حقوق بازنشستگان را تشریح کرده ایم. که اعلام شده است. همچنین یادآور می‌شویم اتحادیه عالی بازنشستگان تامین اجتماعی اعلام کرد که پس از واریز یک میلیون تومان به حساب بازنشستگان کشوری و لشکری، این سازمان واریز مبلغی مشابه برای بازنشستگان تامین اجتماعی را نیز پیگیری می‌کند. این اقدام با هدف تناسب حقوق بازنشستگان، بهبود شرایط قانونی آنان و رسیدن به سطح مطلوبتر انجام می شود.

وی از رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور خواست از تبعیض بین مستمری بگیران صندوق های بازنشستگی مختلف پرهیز کنند.

زمان واریز مابقی معوقات همسان سازی حقوق مستمری بگیران اعلام شد.

محمدباقر قالیباف درباره آخرین وضعیت یکسان سازی حقوق بازنشستگان توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش اندیشه ماشین، در روزهای اخیر موضوع یکسان سازی حقوق بازنشستگان اهمیت زیادی پیدا کرده است و در این راستا رئیس مجلس توضیحات جدیدی درباره آخرین وضعیت یکسان سازی حقوق بازنشستگان ارائه کرد. .

محمدباقر قالیباف درباره آخرین وضعیت یکسان سازی حقوق بازنشستگان توضیح داد: موضوع تعدیل حقوق اولیه مستمری بگیران در مجلس تصویب و ابلاغ شده است.

و افزود: فروردین این قانون باید در این ماه اجرا می شد، الان یک قبض پرداخت شده اما مابقی پرداخت نشده است.

قالیباف تصریح کرد: تغییر دولت تا حدودی نظم و انضباط این کار را تغییر داده است اما مطمئن باشید انجام می شود و معوقات بازنشستگان انجام می شود. مهر ماه پرداخت خواهد شد.

پس از واریز یک میلیون تومان به عنوان لایحه تناسب حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری، رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی کشور نیز از تلاش این سازمان برای واریز لایحه تامین اجتماعی خبر داد. . بازنشستگان

تناسب حقوق بازنشستگان کشوری به نسبت 6 به 3 از بازنشستگان تامین اجتماعی بیشتر است و متولیان هنوز جزئیاتی در مورد نحوه پرداخت مبلغ مطابقت حقوق به بازنشستگان تامین اجتماعی ارائه نکرده اند.

محمد اسدی گفت: واریز یک میلیون تومبا از حساب تیرماه به حساب بازنشستگان تامین اجتماعی را با جدیت دنبال می کنیم و نباید بین بازنشستگان صندوق های مختلف تبعیض قائل شویم.

وی از رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور خواست از ایجاد شکاف و تبعیض بین مستمری بگیران صندوق های بازنشستگی مختلف خودداری کند.

همسان سازی دستمزد مستمری بگیران دولت 6 به 3 بیشتر از حقوق بازنشستگان است و با این حال مدیران جزییات نحوه پرداخت مبلغ همسان سازی حقوق بازنشستگان را به حساب بازنشستگان دولت ارائه نمی دهند.

مابه التفاوت یک میلیون تومانی تناسب حقوق بازنشستگان ماه ششم به حساب بازنشستگان دولت واریز شده است، اما بازنشستگان تامین اجتماعی پس از واریز 3 میلیون تومان دریافت اولی، پولی دریافت نکرده اند سه ماهه سال

تناسب حقوق بازنشستگان با پرداخت مابه التفاوت سه ماهه تیرماه، امید تازه ای به این قشر داده بود و انتظار می رفت با صدور احکام قطعی، احیای معیشت بازنشستگان به سرعت محقق شود. اما در عمل نه تنها تصمیمات قطعی مستمری بگیران بر اساس قانون برنامه هفتم توسعه صادر نشد، بلکه پرداخت مابه التفاوت نسبت به حساب تامین اجتماعی مستمری بگیران نیز متوقف شد و این اتفاق باعث شد تا جامعه مستمری بگیران امنیتی بسیار تلخ هستند.

پس از دولت سیزدهم در تیرماه 1403، برای تعدیل حقوق بازنشستگان در سه ماهه اول، سه میلیون تومان به حساب آنها واریز شد، مقرر شد احکام قطعی مستمری بگیران صادر و پس از محاسبات تعیین شود. مقدار دقیق رقم مقدار تعدیل اعمال خواهد شد.


اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما