اخبار روز

واریز جدید 2.400.000 تومان به حساب های رئیسی

برای برخی افراد قرار است پیش پرداخت جدیدی توسط دولت رئیس جمهور انجام شود. مبلغ این سپرده جدید در افراد مختلف متفاوت است. جزئیات مربوط به آن سپرده جدید رئیسی را با هم می خوانیم.

برای متقاضیان کمک اجتماعی و کمیته امداد که تا امروز واریز نشده است، امروز مابه التفاوت 20 درصد واریز می شود.

ودیعه جدید فوق العاده مستمری بگیران اجتماعی و کمیته امداد

برای برخی از مستمری بگیران اجتماعی و نهادهای حمایتی تا امروز مابه التفاوت 20 درصد پرداخت نشده است.

طبق آخرین اخبار صبح امروز، مابه التفاوت 20 درصدی به مستمری بگیران اجتماعی و کمیته امداد پرداخت شده است.

روز گذشته تاریخ ادای سوگند مددجویان و کمیته امداد یعنی نیمه اسفند ماه تعیین شد.

تاریخ دقیق واریز حقوق و مستمری اجتماعی جدید در بانک رفاه دی ۱۴۰۲

بر اساس اطلاعات دریافتی تاریخ واریز مستمری اجتماعی بانک رفاه دی 1402 اعلام شد.

تاریخ واریز مستمری اجتماعی بانک رفاه دی 1402 مربوط به پرداخت های بانک در ماه های قبل بین 29 تا 30 دی سال است

تاریخ جدید واریز مستمری اجتماعی بانک رفاه دی ۱۴۰۲

لذا مستمری بگیران بانک رفاه (آذر ماه) باید در تاریخ بین 29 و 30 باشد دی باید منتظر بمانید تا بازنشستگی شما پرداخت شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) با اعلام افزایش مستمری 1402 کمیته امداد گفت: امیدواریم افزایش مستمری بتواند به بهبود زندگی مشمولان کمک کند و خواستار شد. مردم و خیرین برای ادامه مشارکت در حمایت از ذینفعان کمیته امداد. . مستمری بیماران تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) از 10 بهمن 1402 به صورت پلکانی 20 درصد افزایش می یابد.

سپرده های جدید دولت به حساب این خانوارها؛ به زودی

با توجه به این افزایش مستمری مشتریان مجرد از 660 هزار تومان به 852 هزار تومان، مستمری مشتریان دو نفره از 936 هزار تومان به یک میلیون و 123 هزار تومان و مستمری سه نفره از 1 میلیون و 525 هزار تومان به 1 میلیون و 800 هزار تومان افزایش یافت. هزار تومان نیز مستمری چهار نفر از یک میلیون و 960 هزار تومان به 2 میلیون و 304 هزار تومان و مستمری پنج نفر و بیشتر از 2 میلیون و 409 هزار تومان به 2 میلیون و 898 هزار تومان افزایش یافت.

به گفته معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) این افزایش مستمر در راستای بهبود وضعیت معیشتی مشمولان صورت گرفته و می تواند به بهبود زندگی این افراد و خانواده هایشان کمک کند.

طبق آخرین اخبار مستمری مستمری بگیران کمیته امداد در این ایام پرداخت می شود. مستمری بگیران این روزها ودیعه بازنشستگی آذر ماه را منتشر کنند تا با افزایش 20 درصدی واریز شود.

وجیهه محمدی فلاح تصریح کرد: در حال حاضر 3 هزار و 188 زن سرپرست خانوار و 4 هزار نفر تحت تکفل تحت پوشش مددکاری اجتماعی البرز هستند.

وی ادامه داد: با پیگیری های انجام شده همه این زنان مستمری دریافت می کنند و هیچ کدام معوقه دریافت مستمری ندارند.

این مسئول در خصوص میزان مستمری پرداختی به زنان تحت پوشش مددکاری اجتماعی استان گفت: خانواده یک نفره ۷۶۴ هزار تومان، دو نفره یک میلیون تومان، سه نفره یک میلیون و ۵۲۸ هزار تومان، یک میلیون تومان. برای خانواده چهار نفره و 965000 تومان و پنج نفر و بیشتر دو میلیون و 400000 تومان پاداش تعلق می گیرد.

محمدی فلاح افزود: یکی یکی از مهم ترین خدمات رفاهی در حوزه زنان سرپرست خانوار این است که بسته به تناسب شرایط مددجویان، امکانات آموزشی در قالب آموزش مهارت های زندگی، توانمندسازی با ابعاد مختلف، حرفه آموزی و آماده سازی شغل برای قرار دادن و همچنین پرداخت تسهیلات. تشکیل گروه های خودیاری برای ایجاد شغل برای مشتریان نیازمند برنامه ریزی شده است.

این مقام مسئول افزود: همچنین زنان سرپرست خانوار می توانند از حق بیمه خوداشتغالی و کارفرمایی بهره مند شوند و گواهی سپرده خوداشتغالی و لیست فاکتور از سوی کارفرما برای رفاه شهرستان ها حداکثر تا سقف سال به کارمند مربوطه ارائه کنند. 100%.” 5 سال.

کمپین حمایت از حقوق معلولان خواستار تامین منابع لازم برای اجرای ماده 27 در بودجه 1403 شد.

سپرده جدید دولتی 50 تا 100 میلیون برای این افراد

راهنمای اخذ وام بانکی در قسمت مشاوره سامانه 111 موجود است. همچنین راهنمای متقاضیان کار، راهنمای متقاضیان دارو و درمان و راهنمای متقاضیان مسکن نیز وجود دارد. برای افراد جویای کار در یک صفحه به تفصیل انواع موسسات را توضیح داده اند و نحوه عملکرد صندوق کارآفرینی امید به عنوان حامی کسب و کارهای خرد و کوچک و در قالب پروژه هایی مانند موسسات مشاغل خانگی را نوشته اند. تسهیلات برای افراد خوداشتغال، تسهیلات اشتغال زایی برای کارفرمایان زیر 10 نفر. تسهیلات اشتغالزایی روستایی و اشتغال نخبگان در اختیار متقاضیان قرار می گیرد. تعدادی لینک برای اهداف اطلاعاتی ارائه شده است. توصیه می کنیم کسانی که حوصله رسیدگی به جزئیات را ندارند مستقیماً به بخش راهنمای امکانات پذیرش مراجعه کنند.

وام 100 میلیونی خوداشتغالی کلید واژه دیگری در این موضوع است. تمام جاده ها در نهایت به یک کلمه منتهی می شوند. ایجاد قرض‌الحسنه طرح‌های اشتغال‌زایی که در حال حاضر با مبالغ دو رقمی 50 و 100 میلیون تومانی قابل پرداخت است، اما پلکانی حتی به دوران دولت حسن روحانی برمی‌گردد. موسسات خوداشتغالی به صورت انفرادی تا سقف 50 میلیون تومان در قالب طرح مشاغل خانگی و تا سقف 100 میلیون تومان در قالب طرح کارفرما (حداکثر پنج نفر) قابل پرداخت هستند. حداکثر مدت بازپرداخت 60 ماه است و خبر خوب این است که سود وام با کارمزد چهار درصد محاسبه می شود.

اولین قدم برای دریافت وام، ارائه توصیه نامه است یکی این چهار نهاد عبارتند از کمیته امداد امام خمینی، سازمان بهزیستی، بنیاد شهید و امور آسیب دیدگان یا وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی. توصیه نامه صادره از بنیاد شهید و امور ایثارگران باید ضمیمه مجوز صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران باشد و توصیه نامه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی فقط برای اعطای مشاغل خانگی است. امکانات

موسسات ایثارگران بابت تهیه ماشین کار دستمزد می گیرند و ملاک خرید خودرو وسایل نقلیه عمومی است که ابتدا باید مدارک کار تهیه شود. نیازی به اخذ مدارک و ارائه پیش فاکتور در موسسات مشاغل خانگی نیست.

شرایط دریافت سپرده 100 میلیونی جدید از دولت

وام تا سقف 20 میلیون با اخذ ضامن معتبر و ارائه گواهی کسر اقساط مشروط به اینکه متقاضی توانایی بازپرداخت مطالبات بانک را داشته باشد قابل پرداخت می باشد. برای سرمایه گذاری های بالای 20 تا 40 میلیون تومان ضامن معتبر الزامی است یکی باید گواهی مبنی بر کسر اقساط داشته باشد.

تسهیلات بیش از 40 میلیون تومان به شرط تامین امنیت ملک پرداخت می شود. برای متقاضی سفته صادر می شود و باید ضامن معتبر به مبلغ 120 درصد سرمایه و هزینه تسهیلات با ظهرنویسی ارائه کند. هرکس اقساط را پرداخت نکند جریمه خواهد شد و اقساط معوقه را با سود ۱۲ درصد پرداخت خواهد کرد. نکته پایانی اینکه برای دریافت مزایای طرح اشتغال زایی باید یک حساب پس انداز با حداقل موجودی 100 هزار تومان در بانک افتتاح کنید. پس از این مرحله متقاضیان به سیستم بانکی کشور معرفی می شوند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا