اخبار روز

واریز به حساب سرپرستان خانوار امروز 25 مرداد انجام می شود و قابل جمع آوری است.


به گزارش مانیبان، بر اساس عشریه سازمان تعاون، کار و یارانه رفاه. مرداد همانند ماه های گذشته مبلغ 400 هزار تومبه به حساب سرپرستان خانواده واریز و قابل برداشت است.

مستمری مستمری بگیران کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بیستم بهزیستی کشور در هر ماه، کمک نقدی و معیشت خانوارهای دهک یک تا سه به مبلغ 400 هزار تومان به ازای هر نفر 25 ماهانه، کمک نقدی و معیشتی برای خانوارهای دهک یک تا سه. سایر خانوارهای واجد شرایط، هر نفر 300، هر ماه 30 هزار تومان و یارانه دارو و هزینه حمل و نگهداری سوخت از ابتدای ماه پرداخت می شود.

در سال های اخیر یارانه به همه مشمولان در بیستم هر ماه واریز شده است. اما از بهمن ماه 1402 باید طبق برنامه زمانبندی پرداخت یارانه انجام شود.

مرحله اول پرداخت یارانه نقدی در آذر سال 1388 و در دولت آقای محمود احمدی نژاد آغاز شده بود. در این مرحله از پرداخت یارانه مبلغ 45 هزار و 500 تومان به حساب مشمولان یارانه واریز شد.

پس از این تاریخ، پرداخت یارانه دستخوش تغییرات و فراز و نشیب های زیادی شد، آخرین تغییر تاریخ پرداخت یارانه بود که تا کنون 21، 20، 25 و 30 هر ماه بوده است. . با توجه به اعشاری شدن سپرده می شود.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا