اخبار روز

واتس اپ تلگرام را به چالش کشید


به گزارش پی ام آپ به نقل از پی ام آپ: واتس اپ در حال آزمایش قابلیت جدیدی به نام Reply Bar است که امکان پاسخ سریع به گیف ها، ویدئوها و تصاویر را در هر صفحه ای فراهم می کند.

واتس اپ اخیرا قابلیت جدیدی به نام Channels معرفی کرده است که به شما امکان می دهد کانال های ارتباطی یک طرفه برای تعاملات گسترده و ناشناس ایجاد کنید. عملکرد کانال‌ها با چت‌های استاندارد متفاوت است و مدیران می‌توانند انواع مختلفی از محتوا مانند متن، تصویر، ویدئو، استیکر و نظرسنجی را به اشتراک بگذارند و حریم خصوصی و دنبال‌کنندگان کانال‌شان محافظت می‌شود.

WhatsApp معمولاً ویژگی‌های جدیدی را در نسخه بتا خود آزمایش می‌کند و سپس برخی از آنها را در نسخه عمومی پایدار ارائه می‌کند. بنابراین، تمام عملکردهایی که در نسخه بتا WhatsApp مشاهده می کنیم به نسخه عمومی نمی رسند.

واتس اپ نسخه بتای 2.30.20.20 که از طریق گوگل پلی منتشر شده است دارای قابلیت جدیدی به نام Reply Bar است. به گفته WinBetaInfo، این ویژگی به کاربران این امکان را می دهد که به راحتی به تصاویر، ویدیوها و فایل های GIF در صفحه فعلی پاسخ دهند و در نتیجه جریان مکالمه را بهبود بخشند.

برای دسترسی به ویژگی نوار پاسخ، باید آخرین نسخه بتای واتس اپ را از فروشگاه Google Play دانلود و بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب کنید. انتظار می رود این ویژگی به زودی در دسترس عموم قرار گیرد.

واتس‌اپ همچنین با مجموعه‌ای از به‌روزرسانی‌ها از جمله میانبر برای افزودن آسان شرکت‌کنندگان به تماس‌های گروهی و معرفی Flow برای بهبود تجربه خرید درون‌برنامه، برای بهبود تجربه کلی کاربر کار کرده است. نکته دیگر اینکه نسخه بومی واتس اپ برای آیپد در دست توسعه است و در نتیجه این شرکت به تقاضای بلندمدت دارندگان تبلت اپل پاسخ می دهد.


مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بسته است
دکمه بازگشت به بالا