اخبار روز سینما

هیچ استودیویی تاکنون حق پخش فیلم جدید فرانسیس فورد کاپولا را نخریده است

وضعیت خوش آمدگویی فیلم جدید فرانسیس فورد کاپولا این فیلم در بین مدیران استودیوهایی که فیلم را توزیع می کنند بسیار جذاب نیست و هیچ استودیویی هنوز حقوق فیلم را خریداری نکرده است.

بر اساس گزارش هالیوود ریپورتر، مدیران مختلف پخش فیلم در نظر دارند: فیلم کلان شهر خیلی تجربی است و با توجه به بودجه 100 میلیون دلاری فیلم موفقی به نظر نمی رسد.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان می توانید به بخش آن مراجعه کنید اخبار سینما و تلویزیون و کانال تلگرام فیگار دیدن.


حقوق فیلم جدید فرانسیس فورد کاپولا

در این جلسه مدیران ارشد استودیوهای NBCUniversal و Sony نیز حضور داشتند. مراسم افتتاحیه بزرگ فیلم کلان شهر این حماسه که توسط خود “فرانسیس فورد کاپولا” تامین مالی شد، به جایی نرسید و متاسفانه هیچ استودیویی آن را نخرید.

پروژه ای که کاپولا برای اولین بار در سال 1983 شروع به نوشتن کرد، بنا به گزارش ها 120 میلیون دلار هزینه ساخت که بخشی از آن با فروش بخش قابل توجهی از امپراتوری شراب او تامین شده است.

فیلم جدید فرانسیس فورد کاپولا

این فیلم که دو ساعت و پانزده دقیقه طول می کشد، درباره بازسازی یک کلانشهر پس از تخریب تصادفی آن از دو منظر متفاوت است. کوپولا 84 ساله گفت تا زمانی که طرح توزیع اجرا نشود تصمیمی در مورد برگزاری جشنواره گرفته نخواهد شد. گزارشگر هالیوود ریپورتر که در این مراسم حضور داشت در مورد خرید مگالوپولیس چنین گفت:

هیچ راهی برای موقعیت این فیلم وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد این تصمیم «فرانسیس فورد کاپولا» چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات بنویسید. شکل برای به اشتراک گذاشتن

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا