اخبار روز سینما جهان

هیچ‌کس نمی‌تواند رویا را از شما بگیرد/ کارگردان «سی و یک رویا» از عباس کیارستمی گفت

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین- مولانیا در پیش نمایش این برنامه با اشاره به اینکه سال ها شاگرد عباس کیارستمی بوده است، گفت: عباس کیارستمی مردی است که خواب دیدن را به من آموخت و این برایم بسیار جذاب است که در روز تولد او با هم هستیم. روی صحنه تئاتر با تیم من همیشه می گفت: “شما مهم نیست کجا هستید، حتی در یک زندان یا یک چهاردیواری بسته، هیچکس نمی تواند رویای شما را از شما بگیرد.

بازیگران این نمایش نورا هاشمی، وحید آقاپور، هومان کیایی، نازنین احمدی، مریم دانسته فرد، عارف عباسی، امیرمحمد رفیع خواه، آرسام فیروزی، سوگند قریشی، دیبا حکیم الهی، فاطمه (متینا) حسین آبادی هستند.

همچنین گروه موسیقی زنده این نمایش را مهراد ماجد، سید سپهار آوینی، الهام شجاعی نامانی، نسیم شمسی قوشکی، الناز شجاعی نامانی، آیدا شجاعی فر، ملیکا شباهنگ فر، حمیدرضا بند تشکیل می دهند.
از دیگر بازیگران می توان به سعید قیسی پور، امین عباسی (دستیار تهیه کننده)، سجاد قربانی و پریا یاراحمدی (دستیار اول کارگردان)، زهرا آقامیر (دستیار دوم کارگردان)، مهبد مقدم (صدابر، صدابردار)، فربد مقدم (حمایت از صدا)، امیر اشاره کرد. محمد رفیع خواه (طراح پوستر و اقلام تبلیغاتی) و سارا حدادی (مدیر روابط عمومی، رسانه و مشاور تبلیغات).

رویاهای سی و یک ساعت 18 در تماشاخانه ملک به روی صحنه می رود و علاقه مندان می توانند برای تهیه بلیت به سایت تیوال یا گیشه تئاتر مراجعه کنند.

۲۲۰۵۷

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا