هیوندای اینستر در راه بازار ؛ کوچک ترین کراس اوور کمپانی با پیشرانه برقی

هیوندای در حال آماده سازی برای عرضه یک کراس اوور الکتریکی جدید است. این کراس اوور اینستر نام دارد و در آینده نزدیک به طور رسمی معرفی خواهد شد. در واقع، اینستر همان کاسپر است که با موتور تمام الکتریکی و نامی دیگر به فروش می رسد. هیوندای برای استقبال از این خودروی مقرون به صرفه اخیرا چند تیزر منتشر کرده است.

بر اساس بازتاب آنلاین، پیش نمایش های موجود نشان می دهد که اینستار تفاوت هایی با کاسپر دارد. بر اساس تصاویر اولیه و اطلاعات موجود، فاصله بین دو محور بر روی این خودرو افزایش یافته و جزئیات بدنه آن اندکی متفاوت خواهد بود. مانند Ionic 5، اینستر نیز از چراغ های پیکسل استفاده می کند. چراغ های جلوی این کراس اوور کوچک الکتریکی مانند کاسپر گرد هستند، اما گرافیک چراغ های روشنایی روز اصلاح شده است. پیش نمایش های منتشر شده نشان می دهد که اینستر با یک پنل کنترل کاملا دیجیتال (صفحه نمایش پشت فرمان) به دست مشتریان خواهد رسید.

در حال حاضر اطلاعات دقیقی از مشخصات موتور منتشر نشده و هیوندای چنین جزئیاتی را به ارائه رسمی موکول کرده است. با این حال، شرکت کره ای تایید کرده است که اینستار با یک بار شارژ می تواند تا 315 کیلومتر را طی کند.

هیوندای اینستر در راه بازار;  کوچکترین کراس اوور الکتریکی این شرکت
هیوندای اینستر در راه بازار ؛ کوچک ترین کراس اوور کمپانی با پیشرانه برقی

مدل اقتصادی برای کشورهای در حال توسعه

هیوندای اینستر برای کشورهای در حال توسعه و از این رو هند ساخته شده است یکی یکی از بازارهای هدف اصلی است. در این کشور، اینستر باید با تاتا تیاگو EV رقابت کند. از نظر مسافت طی شده، این دو مدل در یک دسته قرار می گیرند.

طبق برنامه ریزی ها، هیوندای اینستر به طور رسمی در نمایشگاه خودروی بوسان معرفی خواهد شد. این نمایشگاه از 27 خرداد تا 7 تیرماه برگزار می شود. بنابراین برای دانستن مشخصات اینستر نیازی به انتظار طولانی نخواهیم بود. این کراس اوور مقرون به صرفه ابتدا در داخل کشور و سپس در بازارهای دیگر از جمله اروپا عرضه خواهد شد.

هیوندای اینستر در راه بازار;  کوچکترین کراس اوور الکتریکی این شرکت
هیوندای اینستر در راه بازار ؛ کوچک ترین کراس اوور کمپانی با پیشرانه برقی

ناگفته نماند که هیوندای حساب ویژه ای در بازار هند باز کرده و قصد دارد چندین مدل برقی خود را در این کشور تولید کند. نسخه الکتریکی کرتا اولین مدل الکتریکی هیوندای است که در هند مونتاژ شده است. اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، تا سال 2030 هیوندای پنج مدل برقی دیگر را در مرزهای هند تولید خواهد کرد.

منبع:آخرخودرو

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما